Article 25
1.Tota persona té dret a un nivell de vida que asseguri, per a ell i la seva família, la salut i el benestar, especialment quant a alimentació, vestir, habitatge, assistència mèdica i als serveis socials necessaris; també té dret a la seguretat en cas d'atur, malaltia, incapacitat, viduïtat, vellesa o altra manca de mitjans de subsistència independent de la seva voluntat. 2. La maternitat i la infantesa tenen dret a una cura i a una assistència especials. Tots els infants, nascuts d'un matrimoni o fora d'un matrimoni, gaudeixen d'igual protecció social.

QUÈ ENS DIU AQUEST QUADRE?
1. Què veiem en aquest quadre? | Observar, relacionar, descriure |
2. Què ens diu aquest quadre sobre els drets? | Inferir, relacionar |
3. Tens alguna experiència personal en relació amb la situació que es planteja? | Vivenciar experiències passades |
4. Amb quines situacions o notícies relacionaries el quadre? | Tematitzar, analitzar i sintetitzar |
5. Aquesta imatge et planteja algun interrogant? | Qüestionar, problematitzar |
6. Què saps sobre aquestes situacions? | Esbrinar, apel·lar a l’experiència i la memòria |
7. On pots trobar més informació? | Recerca |
8. Quin títol posaries al quadre? | Síntesi |
9. Quin sentiment et provoca? | Autoconeixement |
10. Què canviaries en el quadre: color, imatge, expressió del personatge, entorn, etc.? | Cercar alternatives |
11. Quina relació té aquest quadre amb el vint-i cinquè article de la Declaració? | Relacionar, connectar temes |