El nostre institut també amb el 8 de març

Un any més a l’institut també hem celebrat el Dia de la Dona. A les tutories s’ha parlat sobre el tema, s’han llegit textos, i vist vídeos.

Els i les alumnes de primer d’ESO, a la classe de Visual i Plàstica van fer esbossos i treballs en fang de figures femenines . Amb aquest treball es participa a l’exposició col·lectiva ART EN FEMENÍ, exposició  que l’Ajuntament de l’Hospitalet  convoca cada any ( del 9 de març al 2 d’abril a l’auditori Barradas) .

20170309_122601Tots i totes hem expressat els nostres desitjos d’igualtat en uns globus simbòlics que també hem penjat  a l’escala.