Avui es juga al Camp Nou el partit de quarts de la Champions entre el Barça i el Real Madrid. Les jugadores de la casa, guanyadores de la lliga, han estat rebudes amb un espectacular mosaic on es pot llegir Més que empoderament, (en anglès). La jornada ha estat qualificada pel club com a històrica.
A part del desig de la victòria del Barça, també s’espera que aquest partit de futbol femení sigui rècord d’assistència de públic.
A nivell de seleccions les xifres de major assistència són: 90.185 en l’EEUU-Xina de l’any 1999 a Rose Bowl, i 80.203 espectadors en l’EEUU-Japó de l’any 2012 a Wembley.
A nivell de clubs: 60.739 espectadors en l’Atlètic-Barça de l’any 2019 al Wanda Metropolitano i 51.211 espectadors al Tigres-Monterrey de 2018 al BBVA Bancomer.

Efectivament, 91.553 espectadors hi han assitit, esdevenint el rècord que es volia assolir.
El Barça ha guanyat 5 a 2 i es classifica per a les semifinals de la Champions.