TDT

Recordo que anys enrere es podia gaudir de més continguts musicals en televisió. Ara, per contra, a penes hi ha programes dedicats a l’actualitat musical o concerts en directe. Només hi ha canals temàtics que ni tan sols s’inclouen en la TDT gratuïta. Crec que l’emissió de més espais musicals a les cadenes de televisió seria de molta ajuda per la promoció d’artistes i els seus treballs, a més d’oferir molta més varietat als canals saturats de realities.

“l’emissió de més espais musicals a les cadenes de televisió seria de molta ajuda per la promoció dels artistes i dels seus treball”

Cal més cultura per fer-la interessant. La televisió, sobretot la pública, hauria de ser una plataforma per difondre la cultura i amb prou feines hi veiem música. Tan sols petits espais en horaris poc accessibles. Ara que tenim la TDT amb canals més específics espero que s’incloguin aviat espais per a la música.

David

Aquest article ha estat publicat en David de Paz, Música, Televisió. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.