Jornada de vaga

Avui dijous, havia estat convocada una vaga per part dels estudiants. Aquesta vaga, tenia marcat com a objectiu la reivindicació d’una certa qualitat educativa que com a estudiants tenim dret a tenir. A més, sobretot pretenia mostrar el rebuig de tot l’estament educatiu envers la pujada de les taxes universitàries tan exagerada promoguda pel govern central. Fet que limitarà l’excés a les universitats a estudiants fills de famílies que no tinguin un poder adquisitiu elevat per a poder-s’ho permetre.

Doncs bé, vull utilitzar aquest escrit per fer una queixa contra dos dels representats dels alumnes del centre que van dificultar la convocatòria de la vaga per egoisme i pensant únicament pel que els hi convenia. Això no és tot, quan finalment la persona que s’encarregava de l’organització va aconseguir la signatura d’aquests dos membres hi ho va anar a presentar a direcció va passar el següent.

Li varen dir que per a presentar-la correctament, s’ha de fer 48h lectives abans del dia de la vaga i que no ho podien acceptar degut a que no es complia aquest requisit. (Ho havia de fer a les 8.30 del matí i ho va fer entre les 9.00 i les 10.00)

Sembla insultant que una qüestió d’aquestes dimensions pugui ser refusada per tan sols mitja hora o un parell d’hores, només hi trobo un qualificatiu pel fets, VERGONYÓS.
Espero i desitjo que no es repeteixo i animo a fer una moció en contra d’aquest representants que pel bé propi ens van negar a tots a un dret que tenim com a estudiants de Batxillerat.

Àlex

Aquest article ha estat publicat en Àlex Mercadé, Protesta, Vaga. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornada de vaga

Àlex, ja veig que estàs molt enfadat amb els teus companys (em costa creure que hi hagués cap mena de mala intenció en la conducta que els atribueixes, encara que no conec els fets com tu).
    L’escrit està força ben redactat (encara que si t’hi fixes hi ha alguna petita errada: pots fer-ho millor, prou que ho saps).
    Fins al pròxim!