Quan vaig acabar 4t d’ ESO jo tenia clar que faria un Cicle Formatiu de Grau Mitjà i al mes de juliol vaig matricular-me.
Però quan va ser al mes d’agost vaig estar buscant informació sobre el que s’havia de fer per anar a un Grau Superior i després a la Universitat. El que vaig trobar no em va agradar gaire perquè si jo fes un grau mig perdria molt de temps, uns cinc anys més o menys, per després fer la universitat.
Per aquest motiu he canviat d’idea i he decidit fer batxillerat encara que moltes persones em van dir que no. La veritat és que va ser molt difícil de prendre aquesta decisió, però ja està feta, continuaré i faré el millor possible.
Carla
Carla, decidir és a vegades tan difícil com inevitable. No podem no decidir! Ànim, doncs i endavant!
Està molt ben redactat. No deixis d’escriure.
Josep Maria