Possible excursió

Crec que podria proposar  fer una excursió, seria una excursió que alguns pensarien que no val la pena i que d’altres pensarien que és per perdre classe, però la veritat és que jo la vull fer. Ara mateix us explicaré l’excursió de l’any passat i la meva idea,  qui estigui a favor que ho digui!!

Va ser un divendres 22 de desembre de l’any passat si no recordo malament, quan de bon mati vam sortir cap a la muntanya, al estar a l’ institut no vam haver de pujar tant com si estiguéssim al centre del poble, així que la pujada cap a Sant Mateu va ser uns 200 m menys pesada. Vam pujar per la part del cementiri, el camí menys empinat que puja la nostra muntanya  i d’allà ens vam desviar cap a la Font d’en Dirol, on vam esmorzar i descansar ja que portàvem uns 3 km de caminada.

Després d’aquell petit descans vam seguir pujant i al arribar al dolmen, vam parar a fer-nos una foto i a visitar, tant el dolmen com les tombes prehistòriques. Com he dit abans, el nostre destí va ser Sant Mateu on després de fer uns 6 o 7 km vam arribar bastant cansats. Primer  vam beure de la font, de la qual opino que té un gust metàl·lic, no gaire bo. I després vam arribar  a l’Ermita, on vam fer un altre petit descans.

De tornada ens vam separar i jo i alguns més vam acabar baixant per on no tocava am en Raúl. Tot i aquest petit incident l’excursió va anar molt bé i tothom s’ho va passar molt bé.

Així que la meva idea seria tornar-la a repetir aquest any ja que l’últim dia és un dia bastant pesat, que hi penseu?

Gerard Valera

Aquest article ha estat publicat en Excursió, Gerard Valera. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *