Iniciem curs!

Estimades famílies,

Clicant a la imatge podreu accedir al llibret on especifica els punts més importants de gestió, organització i funcionament del curs 22-23. Trobareu també les aules amb l’equip docent.

Estem realment molt il·lusionades i amb moltíssimes ganes de començar a veure els espais de l’escola plens de vida.

DINAR DE GERMANOR

Per fi podem recuperar la nostra trobada de germanor. On, mentrestant gaudim del dinar i de les relacions amb les famílies, l’equip de monitoratge ens mostra un petit tastet del projecte espai migdia acompanyant-se de fotografies que donaran significat al dia a dia que viuen els infants.

Imprescindible: venir amb gana 😉

LLISTA SOL·LICITUDS/Puntuació

Clicant a l’enllaç podreu accedir a la llista de sol·licituds de l’alumnat preinscrit al centre:

Llista definitiva Miquel Martí i Pol 22-23

Us facilitem també l’enllaç al formulari de reclamacions: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSesO2sYEeIoeJr-b-Mo99o03krM_R7MvigwdX3qJL4NJk_m9g/viewform

Clicant a l’enllaç podreu accedir a la llista de sol·licituds ordenades segons puntuació:

Llista de sol·licituds Miquel Martí i Pol 22-23

Clicant a l’enllaç podreu accedir a la llista de sol·licituds amb la puntuació definitiva.

Llista de sol·licituds Miquel Martí i Pol curs 22-23

Clicant a l’enllaç podreu accedir a la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

Llista de sol·licituds Miquel Martí i Pol curs 22-23

Escenificacions UNIVERSOS DE COLORS

I ara sí, us compartim les creacions artístiques de cada aula, mostrant un significat molt propi a cada tonalitat i color.

Clicant la imatge podreu veure les escenificacions.

GROC: Llavor i Niu

VERMELL: Atelier i Girola