LLIBRET BLAU CURS 19-20

Ja tenim disponible el llibret blau amb els aspectes metodològics i organitzatius que volem destacar pel curs vinent.

Seguint els acords d’escola verda, enguany no imprimirem el document per no fer tanta despesa de paper.  Al llarg del primer trimestre, posarem en marxa l’App Dinantia com a mitjà de comunicació família-escola  i llavors, us podrem fer arribar la documentació de forma més directa.

Us desitgem un bon estiu i ens retrobem al setembre.

PARTICIPA EN EL PREGÓ COEDUCATIU DE LES FESTES DE LA NOSTRA CIUTAT

Benvolgudes famílies,

Aquest any la nostra geganta ha estat convidada a participar en el pregó de la festa Major de la nostra ciutat, que tindrà lloc el dia 5 de juliol.  Per això, us convidem a acompanyar-la fins a l’Ajuntament.

Aquest pregó estarà a càrrec de l’assemblea Feminista de Barberà del Vallès i ens demanen la nostra col·laboració com a escola coeducadora.

US ANIMEM A PARTICIPAR!!

La geganta Elionor també  estarà present en el ball de gegantons i en el seguici del dia 6 de juliol.

Avui a la festa de fi de curs hi haurà una paradeta amb samarretes per aquelles famílies que vulguin gaudir del ball del pregó i del seguici.

Per més informació : afammip@gmail.com

TALLER PEDAGOGIA ACTIVA

El passat 28 de maig ens vam trobar una vegada més per compartir el taller Pedagogia Activa que realitzem cada curs.

Famílies i mestres, de la mà del nostre company l’Albert Diez, actualment membre de l’ICE de la UAB,  vam compartir unes propostes dels espais actius d’aprenentatge autònom (ambients) que ens van ajudar a posar-nos en la pell dels infants i, posteriorment, parlar de com i què aprenen amb aquesta manera de fer.

Volem agrair a les famílies, a les mestres i a l’Albert la seva implicació i participació al Taller.

Totes juntes fem escola!