COM ENS ORGANITZEM: COMISSIONS

ORGANITZACIÓ DE L’AFA

Ens organitzem per Comissions així, tothom qui vulgui participar, ho pot fer de la manera que es troba més còmode.

• Foment Lector i Biblioteca: Per fer que els nens i nenes vegin diferents maneres de llegir i vegin que la biblioteca por ser molt divertida.
  • Pedagògica i Matemàtiques: Organitzar tertúlies per pares i mares i crear eines matemàtiques pels infants.
  • Festes i Trobades: organitzar les trobades de dissabte i les festes que es fan fora de l’horari lectiu, entre d’altres.
  • Solidària: organitza recollides diverses, amb motiu solidari:  Taps de plàstic, xandalls de l’Escola per a famílies que més ho necessitin i  recollides per a diferents Campanyes Solidàries (roba, mantes, calçat, sabates, etc…) segons el que es necessiti en cadascuna
  • Comunicació: Encarregada d’informar i comunicar a les famílies les diverses accions portades des de l’AFA.

Podeu participar en una o varies comissions, fent el que més us agradi, de manera que tots els infants tinguin un curs el més divertit i educatiu possible.

Si esteu interessats a formar-ne part, us heu de posar en contacte amb l’AFA.