INFRAESTRUCTURA I ÚS DELS ESPAIS COMUNS

INFRAESTRUCTURA

El menjador de l’escola Miquel Martí Pol, es localitza a la planta baixa del edifici, és un espai ampli on la capacitat màxima per torn és de150 infants.

Les taules de primària estan en quadrat  i seuen 9 alumnes de diferents grups (1r a 6è). És una manera de relacionar-se entre ells en grups heterogenis i afavoreix el diàleg, l’aprenentatge i les relacions.

La cuina és un espai gran i ampli, on es fan els menús in situ. Amb rentavaixelles, 2 neveres, congelador, armari calent, forns, fregidora, armari amb tot el menatge, un magatzem amb productes, rentadora,…

Pel desenvolupament de les activitats de lleure, el servei de menjador ha consensuat, amb l’equip directiu del centre, l’ús de les següents instal·lacions.

• Gimnàs (espai de descans de p-3)
  • Pati infantil, pati primària ( espai de joc lliure, joc dirigit,…)
  • Aules (espai de tallers, jocs,…)