TERTÚLIES PROGRAMADES CURS 20/21

Organització de les tertúlies pedagògiques en format telemàtic nascudes de les necessitats d’acompanyament de les famílies.

– Educació infantil:

20 de gener del 2021

Videotertúlia “Acompanyament emocional: límits i seguretat”  tertúlia pedagògica amb les famílies a càrrec de l’EAP i amb el suport de la CAP d’estudis de l’escola.

3 de febrer del 2021 a les 17.15 h

Videotertúlia “L’acompanyament en un món lletrat”.

Les mestres han lliurat als infants un document escrit amb el marc teòric que recull la  nostra mirada davant del procés lector i escriptor. Aquest document serà el punt de partida per fer la tertúlia amb les famílies, creant conversa i debat amb les aportacions de totes.

-Cicle Inicial:

24 de febrer del 2021

Videotertúlia per a “L’acompanyament del procés de la lectura i l’escriptura”.

Les mestres de CI han realitzat un díptic amb les idees clau  en relació a aquest tema del qual faran difusió.

-Cicle Mitjà:

8 de març del 2021

Videotertúlia amb famílies per parlar d’ “Autonomia i responsabilitat” a càrrec de les mestres del CM acompanyades de l’Alba Castellví que aportarà la seva expertesa com a psicopedagoga.

-Cicle Superior:

18 gener del 2021

-Xerrada a càrrec de la Júlia Andreu per abordar “L’acompanyament de la sexualitat i l’afectivitat durant la pubertat”.

18 de febrer del 2021 a les 17,30

Tertúlia amb les famílies de sisè per parlar de “Com acompanyar els infants en el pas de primària a secundària”.

A concretar

Xerrada amb  famílies a càrrec dels mossos d’esquadra al voltant de l’ús d’Internet.

Activitats municipals amb difusió via Dinantia:

Des de l’Ajuntament s’ha ofert a les famílies de tota l’escola una xerrada sobre “Com acompanyar als fills i filles davant el dol i la mort” a càrrec de Xusa Serra.

Activitat organitzada per l’ajuntament de Barberà.

Per la gran participació que s’ha rebut s’han organitzat dues trobades: 18 i 25 de febrer de 18 a 20h.