TROBADES DE DISSABTE I DIUMENGE

La cultura de la cura dels espais es fa estesa a totes les persones de la Comunitat. A través de les taules rodones d’aules i escola  es fa l’anàlisi de les propostes de millora dels espais de l’escola .

Aquestes decisions es passen a la Comissió de famílies de l’AFA  que valora  les decisions preses als cicles amb coordinació amb les mestres i aquestes fan la transmissió a l’ equip impulsor per la gestió de les Trobades de dissabtes amb les famílies.

Des de la taula rodona d’escola neixen les necessitat de millora i es fa la distribució de tasques a realitzar per les diferents persones de la Comunitat que hi participen.

En aquestes Trobades de Dissabte l’AFA  organitza  tallers pels infants més petits que no participen en les millores dels espais. Alhora s’encarreguen dels tallers culinaris que posterior gaudeixen totes les persones que participen.