ESMORZARS I ANIVERSARIS

Secció 4.  Esmorzars i aniversaris

Totes les famílies vetllaran perquè es portin a terme els principis d’escola verda. Els esmorzars han de seguir els criteris d’alimentació saludable (no brioixeria, ni sucs, ni llaminadures), així com la cura del medi ambient a través de la reducció de plàstic i alumini i reutilització (ús de carmanyola i/o porta-entrepans reutilitzables / boc’and’roll). Es vetllarà per no portar menjars embolicats ni amb blísters ni plàstics.

En les sortides l’alumnat també haurà de fer ús de carmanyola o boc’and’roll i cantimplora. Els infants que facin ús de menjador tindran el seu pícnic dins d’una bosseta de roba que facilitarà l’empresa de menjador en coordinació amb l’AFA. L’ampolla d’aigua i tetra brick de suc es substituirà per més peces de fruita.  Aquesta bossa s’ha de retornar a la coordinadora de menjador neta.

Les famílies que vulguin compartir l’esmorzar amb la resta dels companys i companyes de la classe el dia de l’aniversari del seu fill o filla portaran fruita i hauran de vetllar per la normativa d’eliminació de plàstic, envasos i alumini recollida al Projecte d’Escola Verda. Totes les famílies hauran de consultar a les tutores quina fruita no poden portar seguint el protocol per prevenció d’al·lèrgies.

L’alumnat no podran menjar xiclets, caramels o d’altres llaminadures. A les celebracions d’aniversaris, festes o sortides, no està permès portar bosses de llaminadures, ni regals, ni repartir invitacions.