PROGRAMACIÓ DE MENÚS I QUALITAT DELS PRODUCTES

PROGRAMACIÓ DE MENÚS

Menús

El menú serà programat i validat pel departament de nutrició de Campos Estela. La proposta es fa seguint les recomanacions de la “Guia per l’alimentació saludable en l’etapa escolar” de la Generalitat de Catalunya, i mirant, amb aquesta guia, de combinar receptes tradicionals amb algunes de més noves, per tal que els infants es vagin acostumant a nous sabors i textures.

Un cop feta la proposta de menú, aquest és supervisat per l’AFA i la direcció del centre, i enviat via email a les famílies.

Per tal de poder portar a terme una àpat complert saludable enviarem propostes de sopars, esmorzars i berenars.

Productes

Els productes que s’utilitzen per al cuinat del menú s’han triat pensant en una alimentació per als infants que sigui, més bona, més sana i més sostenible. És per això que seran principalment;

• Verdures fresques i de temporada
  • Vegetals per bases i brous, i mínim 2 fruites a la setmana ECO
  • Iogurt a granel de La Fageda
  • Pasta ecològica