Ahir va tenir lloc l’acte de lliurament de premis del concurs literari Castell de Barberà i diversos alumnes de l’escola van recollir un guardò.
L’Íngrid Casas de segon B va recollir el segon premi de conte i narració breu a la categoria d’educació primària, cicle inicial. La Ivet Ferrández de cinquè B el primer premi de conte i narració breu a la categoria d’educació primària, cicle superior. Per últim, la Silvia Ruiz de sisè B va recollir el primer premi de microrelats en la categoria educació primària, cicle superior i l’Hugo Martí de sisè A el segon premi a la mateixa categoria.
Felicitem a tots quatre des d’aquí per aquest reconeixement a la seva bona feina i els animem a seguir escrivint, igual que a la resta dels seus companys i companyes. Com ens van dir fa poc “llegir i escriure et permet tenir més vides que un gat”