MÒBILS I TELÈFONS INTEL·LIGENTS

Mòbils i rellotges intel·ligents

L’alumnat no pot portar al centre dispositius mòbils. Tampoc a les sortides ni a les colònies.

Si algun infant necessita trucar no tenim cap impediment en deixar trucar des del centre o truquem nosaltres.

Si alguna família té la necessitat de que el seu fill porti un mòbil perquè marxa sol a casa (4t, 5è o 6è), cal que us adreceu a direcció i signeu una autorització. El dispositiu ha d’estar guardat a la motxilla fins sortir del recinte escolar.

Les famílies  hauran de vetllar per evitar l’ús dels mòbils dels seus fills i filles a l’escola. Si alguna mestra detecta un mòbil al centre el requisarà i quedarà custodiat per l’equip directiu fins que la família el reculli (acord recollit a la carta de compromís que signen quan entren a l’escola).

Tampoc es poden portar els rellotges intel·ligents. Són dispositius amb els quals es pot jugar, poden gravar so, fer fotos, etc… i no són adequats per a les aules.