El dia mundial del medi ambient, com a Escola Verda que som, és una commemoració que ens agrada celebrar. Enguany tota l’escola visitarà el Delta del Llobregat, realitzant diferents activitats segons les edats, per conèixer l’Espai Natural del Delta.
Divendres, 3 de juny els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial VAN realitzar activitats educatives amb el suport d’uns educadors mediambientals de l’Associació Edulis , amb l’objectiu de tenir contacte amb la natura i els espais naturals, conèixer i observar els éssers vius en el seu ambient i fomentar actituds de respecte i conservació envers el medi ambient.
Tot això, a través d’un itinerari de descoberta, amb jocs de natura i percepció sensorial.
Més informació :
Les fotografies d’aquesta sortida, les podreu veure al bloc de cada cicle.
I dilluns, 6 de juny els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior també coneixeran aquest espai natural a través d’un itinerari d’observació i estudi de la vegetació i la fauna, així com la formació del Delta, guiats per educadors especialitzats.
ACTIVITATS EN FAMÍLIA: us enllacen l’agenda d’activitats de Àrea Metropolitana de Barcelona relacionades amb el medi ambient per realitzar i compartir en família!