Repartir… és un problema.

Avui a classe hem buscat per equips quantitats que es poguessin repartir de moltes maneres diferents, el número de dues xifres que es podia repartir de més maneres, els números “antipàtics” que no es podien repartir… i després hem anat batejant tot allò que havíem fet: nombres compostos, nombres primers, divisors…
Per treballar aquests temes a casa ja teníem tot un seguit d’articles com ara Múltiples, Divisors d’un nombre-jocs i Nombres primers-jocs. Però que com això de jugar ens agrada a tots, afegirem quatre enllaços nous per ampliar els que podeu trobar als articles esmentats.
Es tracta de Game: Not a factor, Kung Fu Factor, un parell d’activitats faciletes i atractives i de Factors and Multiples Game i Factor Game, una mica més complicades.