Clash of Clans a mates?

derivando_clashAhir vam començar a parlar d’Eduardo Sáenz de Cabezon i vam dir que avui ens centraríem en els recursos que aquest professor de la Universitat de la Rioja ens ofereix a la xarxa, Recursos que podem trobar a dos llocs diferents.
Aquests llocs són el seu Google+, anomenat Derivando i Youtube. A tots dos hi ha els mateixos vídeos, tot i que a la seva pàgina personal ens trobem amb una millor organització que ens permet descobrir un vídeo ben curiós anomenat ¿Què aldea de Clash of Clans debo atacar? Sorprenent… No tant si tens clar que són les matemàtiques i no les confons amb les tirallongues d’operacions que durant anys i panys s’han fet a moltes escoles.

És possible que després de veure aquest vídeos tinguis ganes de continuar gaudint de les explicacions d’una persona que sap fer unes exposicions tant atractives. Doncs tens sort, també té publicat un llibre en la mateixa línia, es tracta d’Inteligencia Matemática – Descubre al matemàtico que llevas dentro. Us animem a anar a alguna de les versions digitals (Amazon, Casa del libro…) i fer-hi un cop d’ull consistent a llegir els tres primers paràgrafs. Si ho feu, ben segur que tot seguit anireu a comprar-lo per aprendre i reflexionar, tot passat-s’ho bé, cosa que potser pensàveu que era impossible.