Els diamants no són per sempre

Amb la VII Rua d’enigmes ajornada per una baixa que afortunadament no afecta al bloc, deixarem currículums i reptes de banda, i passarem a donar un aire més mediàtic i divulgatiu als articles. Concretament ens dedicarem a comentar vídeos que ens poden ajudar tant a entendre diversos conceptes matemàtics com a canviar la nostra manera de veure les matemàtiques.
Un article anterior, TED Conferences seguia ja aquesta línia, i ha estat a aquestes conferències que hem trobat una persona que es capaç no només de parlar amb passió de les matemàtiques, sinó de transmetre aquesta passió. Es tracta d’Eduardo Sáenz de Cabezon, professor de la Universidad de la Rioja.

Aquí teniu la seva conferència TEDx on queden ben palesa la seva gran capacitat d’engrescar i captivar alumnes i espectadors en general. Un cop vista entendreu el títol de l’article… I deixem més informació per a demà, que un text de més d’una pantalla no és massa digerible.