Alumnes primària | Alumnes secundària | Adults: Pares / Mestres |
Al tema 2 hem vist que el perímetre i l’àrea no estan relacionats, ja que és possible trobar una figura amb una àrea més gran que un altra però amb un perímetre més petit i el més interessant és que el contrari també és cert.
A classe per veure clara aquesta falta de lligam entre les dues magnituds vam acordar que havíem de dissenyar piscines de 24 m2 però amb mil-i-una formes i per tant perímetres diferents. Aquí tenim el fulls que no tenen cap error.
Veureu que alguns semblen estar cap per avall, ja que les paraules estan del revés, però no es cert, ens hem d’acostumar a deixar els forats per arxivar a mà esquerra i aquest ha estat el criteri a l’hora d’escanejar-los. Per altra banda no s’havia de veure cap text, tota la informació s’havia de posar a la part de darrera per tal que els fulls fossin totalment anònims.
jo voto a l’Alex
jo voto per el dibuix numero 1
És molt guai mola moltissim.
Hi han de molt originals.
Adeu .
jo voto el dibuix 13
Bon dia a tots, a mi el que més m’agrada és el dibuix nº6.
A mi m’agrada el Nº13.
Hola, a mi el que més m’agrada és el Nº13
Jo voto el 13 perquè és molt original
jo voto el 4