Alumnes primària | Alumnes secundària | Adults: Pares / Mestres |
La finalitat principal de l’estudi de l’espai i la forma és fer possible la comprensió i el domini de l’espai que ens envolta, per aquest motiu no coincideix exactament amb la geometria tradicional i inclou temes com ara la visualització espacial, la creació i lectura de mapes, la construcció i transformació de formes, la descripció de relacions espacials o la interpretació d’imatges d’escenes bidimensionals i tridimensionals. Tot plegat no evita però el solapament amb continguts de mesura que podreu observar en el llistat d’articles a treballar.
Unitat 3: Vivim entre línies |
Angles. Línies, línies, línies. Fem la mediatriu. Jocs amb simetries. Per Nadal simetries. Examen unitat 3. |
Unitat 6: El lloc que ocupem |
L’escala. 510 – Escales. Examen unitat 6. |
Unitat 7: Figures en 3D |
Figures de l’espai. Políedres. Políedres – desplegament. Desplegant el cub. Institut Freudenthal. Endevinalles geomètriques – 6201403. Examen unitat 7. |