Arxiu diari: 02/03/2018

Fraccions, totes les operacions

L’article que clou les operacions amb fraccions vol presentar-vos enllaços que ens permetin revisar les quatre operacions. Molts dels que trobem a la xarxa estan pensats per a l’ESO i això ens porta a l’aparició de valors negatius, fet que ens fa eliminar-los de la tria. Els que considerem adaptats a primària són els que us llistem tot seguit.
Operaciones con fracciones, d’Antonio Muñoz, que ens permet no només revisar les quatre operacions , sinó també calcular la fracció d’un nombre
Unidad 8: Operaciones con fracciones, d’editorial Anaya amb activitats de les quatre operacions.
Fracciones, de José Antonio Cuadrado, possiblement la més completa. Us recomanem anar a Mapa Web per tal de veure l’impressionant abast d’aquesta pàgina francament excel·lent.
Fraccions – Operacions combinades del sempre fiable Genmagic.
Las fracciones, pàgina de la qual són autors Enrique Hernán, Laura Hernán i Marisa Carrillo i que a banda de permetre’ns treballar amb totes les operacions té el curiós apartat Sabias que… amb tot un seguit de informacions interessants.