Pastor et oves, sens dubte, agrada als alumnes de llatí. També als alumnes de 4t de l’ESO de l’Araceli de La Miranda.
Odi et amo de Catul
Coneixeu el poema Odi et amo de Catul? Us agrada? Perviu encara? On? Com?…
Alumnes de l’Araceli Lucena
Amb música el llatí entra millor!
Pautas de cómo analizar y traducir bien un texto en #lingualatina #latín #llatí (lectura, vocabulario, verbos, frases, subordinadas…) en versión reggaetón lento: https://t.co/JgtyQNMLED via @YouTube
— Montse Bastons Garcia (@BastonsMontse) 10 de febrer de 2019
[youtube]https://youtu.be/ZlVvgw-FNmA[/youtube]
¿Qué mejor que los ritmos "latinos"? Después de #Reggaetonlento, una versión de #Despacito para animar a estudiar #lingualatina #latín #llatí de forma actual y divertida. https://t.co/gg0rUGsh7L via @YouTube
— Montse Bastons Garcia (@BastonsMontse) 10 de febrer de 2019
[youtube]https://youtu.be/e5geVOY9N0o[/youtube]
A Karlsruhe vaig veure Faetó!
El dimecres 23 de gener un grup d’alumnes vam anar a Alemanya, a la ciutat de Karlsruhe a fer un intercanvi amb un grup d’alumnes d’allà.
Vam fer un seguit d’activitats com anar a la neu, a jugar a la bolera, a visitar la ciutat,… però el dimarts 29, el penúltim dia, vam anar al museu Mercedes, on es podia veure la història d’aquells cotxes, i com s’havien creat i fer funcionar.
El que em va cridar l’atenció va ser un cotxe que segons l’audioguia que portaven deia que el seu nom era en honor a Faetó, fill del déu del Sol. Era un cotxe d’un color daurat com el sol i al veure-ho em va recordar a la classe de grec ja que Faetó forma part de la mitologia grega i de la història de la marca Mercedes.

Paula Las Heras
1r Batxillerat Grec
