EUROPEAN CERTIFICATE in LATIN and GREEK: EGEX and ELEX Vestibulum 2014

Els alumnes de l’institut Premià de Mar, un any més i ja en portem quatre, s’han examinat en l’examen europeu de grec (EGEX European Greek Exam) i de llatí (ELEX European Latin Exam) i acaben d’arribar les felicitacions de José Luis Navarro i els diplomes d’Euroclassica amb el segell d’European Day of Languages  per als alumnes de grec i de llatí que han aconseguit The European Certificate for Classics d’Euroclassica: Gold, Silver and Bronze.

euroclassica2014

Feliciter omnibus!

Seminari web: Open social learning

Imatge de previsualització de YouTube

Avui 26 de febrer de 18:00h a 19:00h, he tingut el plaer de participar al webinar sobre com les xarxes d’aprenentatge en línia estan transformant l’educació, organitzat per la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya i conduït per Joan Badia, catedràtic de llengua i literatura, cofundador i membre de la plataforma PracticaReflexiva.pro i amb la participació de persones que han reflexionat sobre aquest tema a Catalunya: Estel Paloma, economista, professora i creadora d’experiències innovadores educatives i Ismael Peña-López, professor de la Universitat Oberta de Catalunya.

#debatseducacio

Reserva’t l’últim cap de setmana d’abril i vine a la Magna!

Aquest any no et pots perdre el festival romà que del 22 al 26 d’abril tindrà lloc a Badalona. Reserva’t l’últim cap de setmana i participa activament a la Magna Celebratio! Pots passejar pels carrers i places, assistir a conferències, visitar el patrimoni romà; pots fer reportatges, entrevistes i vídeos; pots participar en tallers de cuina, d’escriptura, de mosaics, de jocs…; però també pots col·laborar a Schola et Ludi i gaudir intensament de la festa romana, vestit de romà i de romana com l’Arnau, la Clàudia, la Marina, el Pau… En Guillem i l’Arnau desfilaran a les ordres de Ricard Llop de Barcino Oriens i aviat la Teresa Devesa de l’institut Albéniz obrirà apunt per enrolar els aràcnides i els tripulants del Vaixell d’Odisseu amb Jordi Rincón.

Imatge de previsualització de YouTube

Tu tries, però vine a la Magna!

Del caos al cosmos digital: PLE

Taller PLE dins les III Jornades sobre l’Ensenyament de les Humanitats al Batxillerat: Els recursos digitals a les aules d’humanitats.

Què és un PLE? Com és el nostre PLE? El podem millorar? Com? El PLE és sols l’ús de les eines digitals? Com podem ajudar el nostre alumnat en la creació del seu PLE i de la seva identitat digital?…