Els set reis de Roma

Una de les lectures que entren a la selectivitat és el primer llibre d’Ab urbe condita de Tit Livi, la qual ens narra la història de Roma des dels seus inicis fins a l’any 9 dC. En aquesta presentació que us he preparat podreu veure els set reis que van regnar a Roma des del 753 a.C fins el 509 a.C. si en voleu saber més llegiu Els orígens de Roma en traducció de Bàrbara Matas.

Powered by emaze

María Mayor
2n Bat
Llatí

8 thoughts on “Els set reis de Roma

  1. zaanouni1

    Salve!

    En primer lloc felicitats Maria pel teu treball. Sembla que tens bastant de domini amb l’emaze, i que també has sapigut com realitzar el teu treball i com exposar l’informació. Enhorabona.

    Vale!

  2. Carlos Thiriet

    Salve!
    Felicitats per la teva feina, està molt bé. No coneixia aquesta eina de presentació digital, però sembla que és molt útil. A més, sembla que tots obliden que Roma va tenir reis al principi, durant el 753 i el 509 a.C.

    Vale!

  3. Raül Àlvarez

    Salve,
    Bona manera de presentar el teu treball! La veritat és que jo no sabia pas que en un principi a Roma hi havien reis i no emperadors, per això es diu que cada dia s’apren una cosa. Bon treball!
    Vale!

  4. Joan Barrabino Rubio

    Salve!!

    Molt bon treball, hi havien cosas que no sabia sobre Roma. El montatge és fantastic, moltes felicitats.

    Vale!!

  5. Roser

    Salue!
    La monarquía es va iniciar amb la fundació de Roma per part de Romul, els quatre primers reis van ser d’origen sabí i aquests eren: Romul, Numa Pompili, Tul·li Hostili i Ancus Marci, últim rei sabí regnat del qual acabà el 617 aC; a partir d’aquí la monarquia va finalitzar amb tres reis etruscs els quals eren: Tarquini Prisc, Servi Tul·li i Tarquini el Superb després del seu desterrament efectuat en base a la violació a Lucrècia, l’any 509 aC, es proclamà la república romana.

  6. Pingback: Roma fa anys! | Aracne fila i fila

  7. Rebeca Barroso

    Salve!!!

    Felicitats Maria per aquest gran apunt!! Els set reis Romans van ser Ròmul, Numa Pompili, Tul·li Hostili Ancus Marc,Tarquini Prisc, Servi Tul·li i Tarquini el Superb.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *