Àlbums de Viatge a Grècia

Després del viatge a Roma, hem tornat a fer les maletes i cap a Grècia hem anat. No ho hem pogut veure tot, oh meravella! De mica en mica, amb els nostres àlbums de viatge podreu saber què hem pogut visitar i contemplar. Llavors esperem que tingueu una altra visió del bell país hel·lènic! Potser aleshores també entendreu per què Grècia, tal com a nosaltres ens ha passat!

Μαθηταί

11 thoughts on “Àlbums de Viatge a Grècia

  1. Margalida Capellà Soler

    Irina i Andrea, després de la lectura de l’Odissea en adaptació veig que heu optat per fer una part del periple d’Odisseu. Un viatge, sens dubte, molt interessant. A veure, si algú troba en el bloc i ens enllaça quin aràcnid/a ha compartit amb tots nosaltres alguns indrets del vostre viatge?

    Alma i Elisa, un àlbum d’agència de viatges cultural amb final de relax! Quins indrets han visitat? Quins monuments heu reconegut?

    Espero amb candeletes més àlbums de viatge i segur que em fareu dentetes! Encara recordo l’àlbum de viatge a Grècia del 2008 i l’emoció que em va provocar! Mireu quin viatge a Grècia, el dels nostres companys llatinistes francesos de Grenoble amb el professor Robert Delord!

  2. Andrea Balart

    Salve!

    Nosaltres vem pensar de fer la ruta per on va passar Odisseu, i la veritat és que així hem pogut recordar tot el que vem llegir de l’Odissea. No he estat mai a Grècia però és un dels llocs que m’agradaria estar ja que té molta història i a més és molt bonic, amb les seves platjes, les seves illes.

  3. irina

    Xaipete!

    Vaig buscar un mapa on es veiessin els indrets per on passa Odisseu, al principi em va costar una mica de trobar-ho però amb l’ajuda de Les aventures d’Ulisses vaig poder trobar-ho. Odisseu a més d’ítaca (lloc d’on va nèixer i va ser rei) va passar per Tràcia i Corfú. Els tres llocs són llocs preciosos, les dos illes tenen unes paltges magnifiques tot i que no hi he estat m’han semblat molt bonics. El de l’Alma i l’Elisa també està molt bé, surten llocs impresionants i està molt currat. M’agradaria anar a Grècia.

  4. Paula Franco Semitiel

    Salve!

    He vist els dos àlbums, tant el de l’Elisa i l’Alma com el de l’Andrea i la Irina.
    Són molt bonics ja que les imatges són impressionants, sempre que veig un àlbum on ens mostra les meravelles que l’ésser humà ha creat en el transcurs del temps, em quedo impressionada. Grècia és preciós.
    Els grecs van tenir un gust exquisit a l’hora de construir i edificar. M’agraden més les antigues construccions que les actuals.

  5. Alina Roman

    Salve!!

    M’han agradat molt aquests treballs la veritat es que es nota que han treballat molt bé i han dedicat temps tan l’Irina com l’Andrea i l’Elisa amb l’Alma ! felicitats !!

  6. Marta Verde

    Salve!
    M’han agradat molt els viatges a Grècia de les meves companyes, jo he fet el viatge a Grècia a la recerca de les set meravelles , m’ha semblat molt enriquidor fer aquest treball ja que poc a poc, amb treballs com aquest et vas culturitzant. M’agradaria moltíssim anar a Grècia, a les fotos surten uns llocs preciosos!

  7. Elisa Moya

    Salve!
    M’han agradat moltíssim aquests Powerpoints però m’agradaria veure’n més. Es nota que estan treballats. M’agradaria poder anar quan sigui gran a Grècia, tinc moltes ganes. És divertit fer aquesta mena de treballs, no es fan tant feixuc.

  8. Margalida Capellà Soler

    Avui ens ha arribat un viatge a la recerca dels indrets dels set savis!

  9. Maryam Alaoui

    Salve!

    No ha estat fàcil fer el viatge a Grecia, ja que no trobavem les imatges d’alguns savis, també ens vam adonar que no hi havien set savis si no que eren més!!

    Però ens a agradat molt fer el viatge, ens han vingut moltes ganes d’anar de veritat, hem trobat que és un lloc fantastic per anar de viatge!

    Vale 🙂

  10. Margalida Capellà Soler

    Grècia! Oh, Grècia! M’agrada molt que digueu que aquesta tasca us desperti l’amor per conèixer la Grècia de veritat!
    Avui ens ha arribat l’àlbum de la Xènia: un viatge a alguns indrets del mite! Un viatge també fascinant!

  11. Ana Mª Falcón Durán

    Salve!

    He estat mirant els treballs dels companys de l’any passat i la veritat és que estan molt bé.
    Per una altra part, trobo que Grècia és un lloc molt bonic i molt interessant de veure, i del qual en podem trobar molta informació que és interessant.

    Valete 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *