Animeu-vos a jugar com nosaltres: “El Joc de les Preposicions”!

Fa unes quantes setmanes nosaltres, la Chaima, la Laia i la Sara, alumnes de grec de 1r de batxillerat vam proposar als nostres companys un joc a classe de grec per aprendre’ns les preposicions gregues i llatines: “El Joc de les Preposicions”. Aquest joc consisteix en un tauler dividit en quatre sortides, per a quatre equips o jugadors. Cada jugador té una fixa d’un color diferent.

Bé doncs per començar s’ha de tirar un dau, el que tira un dau i treu un nombre més gran que els seus contrincants comença la partida. Després s’ha d’agafar una targeta i respondre la pregunta. Les preguntes us faran aprendre les preposicions gregues i llatines i qui arriba a la meta guanya la partida!

Vet aquí el muntatge audiovisual del nostre joc, ideat a partir de les tasques del Moodle de Grec i de Llatí. Espero que el curs vinent el demaneu a la Margalida per jugar-hi i no us oblideu de comentar també la vostra experiència amb les preposicions, nosaltres ens ho vàrem passar molt bé tot aprenent-les com podeu veure:

També podeu continuar practicant amb Palladion o amb Ainigma.

Chaima, Laia i Sara

Alumnes de Grec i de Llatí de 1r de batxillerat

52 thoughts on “Animeu-vos a jugar com nosaltres: “El Joc de les Preposicions”!

1. Rocío Rodríguez

Xaipe!
    Considero que aquest joc és una manera d’aprendre bastant divertida i ràpida. Estic d’acord amb el que diu la meva companya Aina Blanch, quan diu que aquest joc li recorda al Preguntados. Crec que té una estructura similar aquest joc i que consisteix principalment a demostrar els nostres coneixements. Jo crec que si juguéssim a aquest joc, les preposicions se’ns quedarien de manera molt fàcil al cap i aprendríem molt. Crec que la millor manera per aprendre és així, combinant coneixements amb la diversió, ja que si ho fem aburrit és molt més difícil que aprenem cap tema.

2. Maryama

Xaipe!
    Com sempre dic, em sembla una manera molt bona aprendre jugant, ja que crec que és una manera més dinàmica i divertida, i si pots aprendre divertin-te perquè no?
    Jocs com aquest o com el kahoot, m’agraden molt, i com ja he dit abans per aprendre i recordar-nos de les coses van molt bé.