Finalistes a V Premio Espiral de Edublogs en vídeo!

Estem tan contents i tan contentes de ser finalistes que hem decidit compartir la nostra alegria en xarxa i deixar-nos veure pel forat del vídeo.

Volem donar les gràcies a l’associació Espiral per convocar aquests premis que fa dos anys ja varen premiar El Fil de les Clàssiques, el nostre bloc d’aula en la categoria de professors i professores, i especialment volem donar les gràcies al jurat d’aquest any per haver seleccionat Aracne fila i fila com a finalista en la categoria d’alumnes de batxillerat. No cal dir que ens agradaria guanyar!

Aràcnids i aràcnides

12 thoughts on “Finalistes a V Premio Espiral de Edublogs en vídeo!

Per mi ja sou guanyadors i guanyadores. No cal dir que sempre sereu els millors; però la meva opinió és com l’opinió d’una mare, per tant l’amor hi pot més que altra cosa. De totes maneres, molt bona sort. Us la mereixeu. Audaces Fortuna iuvat!

2. lina

Ave Lida!
    No cal dir que som els guanyadors i d’una vegada us dic: Felicitats, simplement perquè ens ho mereixem.
    Avui que en teoria s’acaba el curs he de dir que ha sigut un any de molta feina i de molts nervis, tant pel treball de recerca com per la selectivitat. Crec que tot el nostre treball ha valgut la pena i sobretot que molts del alumnes que visiten el nostre bloc poden treure profit de tots el nostres comentaris, apunts, etc.
    és increïble que tot s’acabi, però de totes maneres us desitjo molta sort a tots i a totes i espero que ens vagi bé en la selectivitat.

Per cert un vídeo genial!!!

3. Coty

Quina vergonya!! jajaj Em sembla que falta alguna opinió masculina, com la del Toni, l’Uri o el Carlos, massa vergonyosos (o absents en algun cas… jaja). La veritat és que ja és tot un honor arribar a la final, així que molt més ho seria guanyar. Felicitats aràcnids i aràcnides, en tot cas, per la vostra magnífica feina un any més! I a tu també Margalida.

—–

¡Qué vergüenza! jajaj Me parece que falta alguna opinión masculina como la del Toni, Uri o Carlos, muy vergonzosos (o ausentes en algún caso… jaja). La verdad es que es todo un honor llegar a la final, así que mucho más supondría ganar el premio. ¡Felicidades arácnidos y arácnidas, pase lo que pase, por vuestro magnífico trabajo un año más! Y a ti también Margalida.

4. Laura Galán

Finalment el vídeo ha quedat genial! Espero que guanyem, clar, però si no és possible, estaré igualment orgullosa d’haver contribuït en el seu creixement, i de que les pròximes generacions puguin gaudir de tot el treball que hem fet tots plegats amb molt d’esforç.
    Sort companys!

5. Rabab

Lida felicitats un altre cop perque el vídeo és fantàstic.
    Nocal dir que segur que guanyarem perquè ens ho mereixem per tot el treball que hem fet durant tans anys i tot l’esforç que hem dedicat.
    Molta sort!

Avui ho sabrem! A veure si hi ha sort!
    “Los blogs ganadores estarán publicados el día hoy, 15 de mayo de 2011, a partir de las 16:00 horas (Hora Española Peninsular)”. V Premio Espiral Edublogs
    Audentes Fortuna iuvat!

Arànids, aràcnides, ja no sou finalistes. SOU GUANYADORS: 1r premi. No m’ho crec però així és i si no mireu: http://www.espiraledublogs.org/2011/
    Ara ja puc estalviar per pagar-me el viatge a Madrid dia 4 de juny per anar a buscar la baldufeta daurada; però quin honor per a tots, per a aquells que ara acabeu i heu vist néixer Aracne, per al Cristòfol Ferrer que divendres va celebrar el seu 30è aniversari i últim, per als aràcnids de Badalona que gairebé des del principi fem camí junts, pels aràcnids de Barcelona, Sant Hilari, Vallirana, Amposta, Mallorca, l’Hospitalet i d’arreu, per a les clàssiques, per a Chiron…

8. Chaima Anza

Com a primera paraula ha dir:Felicitats.
    Quina vergonyaaaa! sortu amb motls nervis deú meu!!!
    Però ha valgut molt la pena,em guanyat!oleeeee!
    Tots em sortit motl guaposs!jajaja
    Moltes feliccitatas Lida per els teus mèritssss i a nosaltres per poder fer real el nostre somnis:ser guanYAAADORSSS!

Chaima, segur que degueres impressionar el jurat amb la teva magnífica aparició al final del vídeo. L’enhorabona!

10. Pingback: Aracne fila i fila » Blog Archive » Aracne fila i fila: TURBO AUREA en el V Premio Espiral de Edublogs

Chaima, amb l’emoció de guanyar Aracne a Edublogs me n’he oblidat! Ara he vist que ja teníem 8016 comentaris i he mirat qui havia fet el comentari vuit mil a Aracne i has estat tu. L’enhorabona!