L’IES Cristòfol Ferrer a Ràdio Premià

Dimecres 8 d’octubre vàrem ser convidats a participar al programa La Drecera, de Ràdio Premià de Mar. Tots els dimecres, aquest espai, presentat per Enric Ventura, tracta aspectes de l’educació en l’àmbit municipal i, en aquesta ocasió, es va parlar de les dificultats d’adaptació a una nova etapa escolar. L’Anna Salas, alumna de 1r de batxillerat A, nova al centre, i l’Oriol Moreno, també del batxillerat humanístic, juntament amb la Margalida, varen representar el nostre institut i varen parlar del pas de l’ESO al batxillerat, d’un ensenyament obligatori a un postobligatori.

Download link

edited_radio.jpg

Enric Ventura, Margalida Capellà, Anna i Oriol a Ràdio Premià de Mar “La Drecera”

4 thoughts on “L’IES Cristòfol Ferrer a Ràdio Premià

1. anna

Ja que ningú ha estrenat aquesta entrada, l’estreno jo mateixa.
    Realment va ser una experiència genial anar a la radio!
    Espero tornar-hi perquè`tot i que al principi em tremolés la veu em vaig sentir molt agust!

2. Raquel Martos Almodóvar

bueno bueno.. aqui tenim als nostres representants a la ràdio!
    jajajajaja tranquilaa home Anna!
    que el canvi és bastant important i es nota massa..

ens veieem!

3. Camila

Jo penso que el canvi de l’ESo a Batxillerat és massa brusc, a l’ESo no has de treballar ni la meitat que a batxillerat per treure bona nota i per aprovar ja… crec que l’ensenyança a l’Eso cada cop empitjora més i més i com tu dius els alumnes arribem a batxillerat cada cop amb un nivell pitjor, és per això que crec que hauríen de deixar de tocar-nos les assignatures del batxillerat i en lloc d’això millorar les de la ESO.
    Per cert no he escoltat el programa de ràdio, però segur que la Anna i el Uri ens van representar molt bé!

4. Margalida Capellà Soler Post author

L’Uri i l’Anna us van representar molt bé, i tant! Tot canvi de cicle és massa brusc, i sobretot el canvi ESO a batxillerat; però amb esforç i dedicació posarem fil a l’agulla i procurarem que el pas a la Universitat o a cicles formatius de grau superior no sigui massa brusc.Bona sort!