L’Aissatou és activa i espavilada, s’atreveix amb tot. Però encara es troba de vegades que algú la tracta diferent pel fet de ser nena! En aquesta cançó ens recorda que no hi ha coses de nens i coses de nenes. Som fortes, forts, actives, actius, capitanes, capitans, poderoses, poderosos… tots som únics i podem fer el que ens agrada. Pensa en un món on nens i nenes es respecten i s’estimen igual!
UN MÓN MÉS REAL | Cantata LA CLIKA
Composició: Rikki de Xiula. Arranjament: Marc Mas i Oriol Puig
UN MÓN MÉS REAL | Feat. Xiula, JazzWoman – LA CLIKA I AMIGUES
En aquesta cançó només cantarem les tornades i els versos marcats en negreta
Lletra de UN MÓN MÉS REAL
| 3 | . . .T’HO COMUNICO
| 4 | COM VOLS MIRAR-ME? COM VOLS PARLAR-ME?
VOLS SER MÉS JUST I AIXÍ CUIDAR EL KARMA?
.NO SOM IGUALS PERÒ EN LA DIFERÈNCIA,
TOTS JUNTS APRENEM A TENIR MÉS PACIÈNCIA
I NO HAURÉ D’AGUANTAR, QUE NINGÚ EM DISCRIMINI
. NI TU ETS EL MICKEY NI JO SOC LA MINNIE
NO HI HA MÉS PODER EN LA PERA O EN LA POMA
NO HI HA MÉS PODER EN EL FET DE SER HOME
| 4 | ENCARA HI HA ALGÚ QUE CREU QUE ÉS CORRECTE
TRACTAR-ME COM SI JO FOS UN OBJECTE?
PER MI LA PILOTA, I PER TU AQUESTA NINA,
TU PLORES MENTRE JO CREMO ADRENALINA,
TOT MOLT CADUCAT, AIXÍ NO FUNCIONA,
T’HO PUC EXPLICAR EN MOLT POQUETA ESTONA,
ARA JA HO ENTENS? NO T’HA QUEDAT CLAR?
SOC NENA, SOC DONA, SOC ÉSSER HUMÀ!
| 2 |
. .PENSA EN UN MÓN MÉS REAL
ON ELS NENS I LES NENES S’ESTIMEN IGUAL,
. .PENSA EN UN MÓN MÉS BONIC,
ON JO SÉ COM ET SENTS I TU SAPS COM ESTIC (tornada x2)
| 2 | NO EM DIGUIS QUE JO, SOC MENYS ACTIVA,
MÉS FORTA, MÉS FLUIXA, JO EM SENTO BEN VIVA,
I A CASA MEVA TOTHOM FA LES FEINES,
.PER TU L’ESCOMBRA I PER MI LA CAIXA D’EINES
. .VOLS QUE JUGUEM A FUTBOL? . .SOC JO LA CAPITANA,
. .I QUAN ET MARQUI UN GOL,. . VEURÀS QUE LA TERRA NO ÉS PLANA
| 4 | NO ÉS TEU, NO ÉS SEU, PERQUÈ NO HO DEIXEM CLAR,
AQUEST COS ÉS EL MEU, JO TRIO QUI EL POT TOCAR
NO ÉS SEU NO ÉS TEU, NI DE CAP ALTRA PERSONA,
NOMÉS PUC DECIDIR JO, PER TANT, QUI L’ACARONA
I ÉS PER AIXÒ QUE AVUI T’EXPLICO, QUE EN EL TEMA DEL CONTACTE
MILLOR ENS HO PRENEM AMB TACTE I AIXÍ NO CALDRÀ FER EL MICO.
TANCA EL PICO, QUE ET REPLICO, AVUI S’HA ACABAT FER EL MASCLE,
AVUI TOCA FER UN NOU PAS, CLAR, .T’HO COMUNICO,
. . .T’HO COMUNICO
. . .T’HO COMUNICO,
. . .T’HO COMUNICO…
. .PENSA EN UN MÓN MÉS REAL
ON ELS NENS I LES NENES S’ESTIMEN IGUAL,
. .PENSA EN UN MÓN MÉS BONIC,
ON JO SÉ COM ET SENTS I TU SAPS COM ESTIC (tornada x4)
I a continuació teniu els vídeos per a practicar:
UN MÓN MÉS REAL | Aprèn a cantar
UN MÒN MÉS REAL | Et toca a tu cantar!
UN MÓN MÉS REAL | Aprèn a ballar
UN MÓN MÉS REAL | Et toca a tu ballar!
UN MÓN MÉS REAL | Assaig general (Canta i balla amb la banda)
UN MÓN MÉS REAL | Base instrumental
Aprèn a dibuixar l’Aissatou
Estic preparant la segona part de l’article de les bandes sonores.
https://blocs.xtec.cat/sonabloc/?p=12056
S’accepten propostes de més bandes sonores! Si en tens alguna que t’agradi i no estigui aquí…
M’alegro! Aquesta la fem a 2n i també els agrada moltíssim!
un mon mes real que xula
soc le marti de 6è B he estat mirant las bandas sonoras