Dia de la Pau

16/01/2019

Com ja sabeu el dia 30 de gener és el dia de la pau i la no-violència. Enguany cantarem al pati “Escolta-ho en el vent“, la versió en català de la cançó de Bob Dylan “Blowin’ in the wind”.

Tot seguit us ofereixo dues versions útils per a practicar la cançó. Primer la versió cantada per Gerard Quintana i Jordi Batiste amb la lletra al vídeo i després la versió instrumental amb guitarra.

Cantània 2019

14/01/2019

Hola a tothom!

Ja tenim aquí els vídeos de la cantània, un material que us serveix per seguir la lletra i a vegades la partitura mentre escolteu la música. I és clar, per practicar les diferents cançons del projecte. Són al menú del bloc: CANTÀNIA>Cantània 2019

Si hi ha alguna cançó que us agradi molt o bé alguna que us costi especialment, podeu fer un comentari en aquesta publicació i així podrem compartir impressions.
També us vull recordar que aquests vídeos principalment serveixen per memoritzar les lletres i així poder aprofitar millor la classe de música per treballar la part de cant i veu.

Ànims i a treballar!

Think!

09/01/2019

Hola a tothom!
Avui a 6è hem treballat la cançó Think d’Aretha Franklin. Aquí us deixo el fragment de la pel·lícula “The Blues Brothers” on canta la versió del 1980.
Recordeu que la versió original és del 1968 i la podeu escoltar en fent clic aquí.

Heu provat de cantar-la? Costa?

La festa d’hivern s’apropa!

02/12/2018

Hola a tothom!

S’apropa la festa d’hivern i per tant el final del primer trimestre. Així doncs, cal fer un últim esforç abans de les vacances.

D’aquesta manera, demano especialment als nens i a les nenes de 3r, 4t, 5è i 6è que treballeu de valent i veniu amb una actitud activa a les sessions de música per a que tothom les pugui aprofitar al màxim. D’això en depèn que el dia de la festa puguem fer una gran actuació. Oi que tothom col·laborarà i acabarem de polir l’actuació que ja tenim mig preparada?

Tal com em vau demanar he penjat els àudios al Sonabloc. Si feu clic a “FESTA D’HIVERN>Festa d’hivern 2018” els podreu trobar. A dins de la pàgina podreu trobar la versió cantada i la versió instrumental per poder cantar amb la música de fons.

Espero que tothom treballi de valent!
Fins a la propera classe.
Albert