En aquesta cançó tenim poc text per aprendre, per començar practiqueu això:
“Corre, salta, mira, puja,
torna, baixa, gira, busca!”
A l’anterior cançó (“Tot el que jo puc fer per tu”), la Sara li descobria al Marcel tot el que podia fer per ell, i ell quedava fascinat. El Marcel passa ara hores i hores davant la pantalla, tant per fer cerques i activitats com per a jugar i, de fet, no s’imagina com es podien divertir tots aquells que de petits no van tenir internet…
La següent cançó recorda com és jugar sense pantalles, tal com abans es feia i com avui encara podem fer, també.
A més de “Corre, salta, mira, puja, torna, baixa, gira, busca!”, que es repeteix diverses vegades, només hem d’aprendre cinc frases més. Una és aquesta:
“Passen les hores p’rò jugar no’s fa mai llarg“, que apareix dues vegades.
I les altres quatre frases són un CÀNON a 4 veus (recordeu que us deia que tindríem un cànon?):
(VEU 1) Vinc corrents i agafo el berenar. No’m paro gens, que vull jugar.
(VEU 2) Quins amics vindran? Jo hi vull ser. I tant!
(VEU 3) Correm pertot, riem plegats i caiem esgotats
(VEU 4) Jugant… el temps s’atura sota un cel clar
– I el vers final:
“Vine i juga | 2 |
. Ja!“.
Clica per veure la ESTRUCTURA I LLETRA Corre, salta (cor 3)
Quan mireu els vídeos, recordeu que som el COR 3 i cantem quan trobem marcat “Cor 3” o bé “Cor tutti”.
Som-hi, a cantar!
6 Corre, salta … … …… … … .. … … .. … … .. … … ….. .. …… .. …
6 Corre, salta (INSTRUMENTAL) … … .. … … .. … … ….. .. …… .. …
6 Corre, salta (COREOGRAFIA) … … .. … … .. … … ….. .. …… .. …
- Comença al minut 3:23
6 Corre, salta (LLETRA I COREOGRAFIA) . .……. . . … ..
Ja he practicat victor.
Crec que estic preparat per l’examen d’avui.
Molt xules totes les cançons pero quina llastima que la cantania no es fara.