En aquesta cançó no cantem, tan sols fem coreografia, asseguts i assegudes.
5. CANTÀNIA 2024. EL NAUFRAGI. Supervivència NOMÉS COREOGRAFIA (#Yolanda Pons Cárdenas)
En aquesta cançó no cantem, tan sols fem coreografia, asseguts i assegudes.
5. CANTÀNIA 2024. EL NAUFRAGI. Supervivència NOMÉS COREOGRAFIA (#Yolanda Pons Cárdenas)
03 TERRA FERMA (#tauler musical)
3. CANTÀNIA 2024. EL NAUFRAGI. Terra ferma AMB COREOGRAFIA (#Yolanda Pons Cárdenas)
INSTRUMENTAL 03 Terra ferma (sense cors)
| 8 |
Uh…
Uh…
Uh…
Uh…
Uh… … …
Uh… (MARTINA: Per fi, terra
Uh… ferma!
Uh… Ja em feien mal els ca
Uh… nells de tant remar!)
Uh… (BIEL: Heu vist quantes palmeres?)
Uh…
Uh… (MARTINA: Silenci! Potser hi ha animals sal
Uh… vatges, en aquesta illa…
Uh… Hem de saber quin tipus de
Uh… bèsties hi habiten).
Uh… …. …. ….
BIEL: Vols dir? Jo crec que ens hauríem de quedar a la platja i esperar.
MARTINA: Esperar a què? Esperar que vingui un porc senglar i se’t mengi els peus? Aquest lloc pot estar ple de misteris que no podem ni imaginar. No sabem quines criatures fabuloses poden haver-hi. Veniu amb mi. Anem a explorar l’illa!
04 EXPLORANT L’ILLA (#tauler musical)
4. CANTÀNIA 2024. EL NAUFRAGI. Explorant l’illa AMB COREOGRAFIA (#Yolanda Pons Cárdenas)
INSTRUMENTAL Explorant l’illa (sense cors)
| 8 | 8 |
Anem, anem a explorar l’illa!
Anem, anem i no perdem el temps!
Anem, anem a explorar l’illa!
Anem, anem i no perdem el temps!
Què hi ha en aquesta illa?
Ningú no ho pot saber.
(cor 2) Potser hi ha dinosaures
o potser no hi trobem res.
(cor 3) Mil tresors amagats,
un vaixell encallat,
(cor 4) gegants, monstres i sirenes,
musclos, peixos i balenes.
(cors 1, 2) Potser ens farem amics
d’algun animal estrany.
(cors 3, 4) (Potser farem amics, potser farem amics…).
(cors 1, 2) Un Pokémon juganer
o un senyor d’Arenys de Mar.
(cors 3, 4) (Un senyor d’Arenys de Mar…).
(cors 3, 4) Abans érem estudiants
però ara som exploradors.
(cors 1, 2) Som exploradors!
A l’escola s’hi està bé
però aquí hi estem millor!
Anem, anem a explorar l’illa!
Anem, anem i no perdem el temps!
Anem, anem a explorar l’illa!
Anem, anem i no perdem el temps!
Què hi ha en aquesta illa?
Ningú no ho pot saber;
(cor 2) homes prehistòrics,
potser nans i barrufets.
(cor 3) Què hi ha en aquesta illa?
És un gran secret.
(cor 4) Micos, sargantanes,
també bruixes i follets.
(cors 1, 2) Abans érem estudiants
però ara som exploradors.
A l’escola s’hi està bé
però aquí hi estem millor!
Abans érem estudiants
però ara som exploradors.
A l’escola s’hi està bé
però aquí hi estem millor!
Abans érem estudiants
però ara som exploradors.
A l’escola s’hi està bé
però aquí hi estem millor!
| 3 |
Anem, anem a explorar l’illa!
Anem, anem i no perdem el temps!
Anem, anem a explorar l’illa!
Anem, anem i no perdem el temps!
| 3|