10 thoughts on “Grècia als anuncis

1. Pingback: Grècia als anuncis | Aracne fila i fila ...

2. Clàudia Cazaux Cuberas

Sempre que sopem (que és quan normalment miro la televisió) veig aquests anuncis i sempre me’n recordo de les classes de grec! Sense cap dubte si veig algun altre anunci que no hagis posat encara t’ajudaré a ampliar el drive!

3. Raül Àlvarez

Χαιρετε,
    No veig gens la televisió, pel qual aquests anuncis no em sonen massa, però El Griego de Danone sempre ha fet els seus anuncis, com és lògic, en alguna illa de Grècia. Sempre ha sigut un reclam per a les vendes, doncs situa aquest producte en un àmbit bastant exòtic, tal i com és Grècia.

4. Rebeca Barroso

Salve!!!

Primer de tot moltes felicitats per l’apunt! Últimament no veig molt la televisió, però si em sonen alguns dels anuncis que has col·locat.
    Si me’n recordo d’algun, estaré encantada d’ajudar-te ampliar el teu drive!

5. alarioxtecblocs

χαιρε, Ariadna!
    Ja havia vist tots aquests anuncis, i em sorprèn que quan els publicistes escolten “Grècia” només els vingui al cap els pobles de les illes més turístiques, amb les cases blanques i blaves característiques, enlloc del patrimoni arqueològic i cultural d’una de les nacions més antigues del món. Crec que, a més de les adorables velletes a qui roben el iogur i la casa haurien de tenir més en compte el més important de Grècia: el seu passat.

6. Xènia Serra

Χαιρε!
    Molt bon apunt!
    Ja havia vist aquests anuncis on surten les zones més representatives de Grècia, que són principalment les illes i llocs turístics més coneguts, a més de que les cases blanques i blaves són un detall molt representatiu de Grècia. També entre aquests anuncis mai té que faltar el de Griego de Danone, un dels anuncis més famosos i representatius que hi ha.

7. Mariona Sabanés

Xaipe!
    Molt ben fet el Drive. En sabia els coneixements dels anuncis però no m’hi fixava sobre els petits detalls que anomenes en el Drive.

8. Alèxia Alvárez

Χαιρετε!
    Felicitats per la recerca i l’elaboració de tot el treball, molt ben fet!
    Només havia vist l’anunci de la senyora gran amb el iogurt( que es bastant graciós)no veig gaire la televisió.
    En llegir els comentaris de la resta de companys, opino el mateix sobre la forma de vendre una imatge exclusiva de Grècia sabent que hi ha més patrimoni cultural que les representatives cassetes blanques i blaves, però no es res més que un qüestió estètica i de màrqueting.
    Tot i que no veig gaire la tele, he estat fent recerca per Internet i he trobat el següent anunci grec:
    Hugo Silva (actor famós espanyol) amb griego de Danone  https://youtu.be/0qSRjltwVQc
    Malauradament no he sapigut trobar més anuncis amb unes altres referències culturals que no siguin les típiques cassetes.

9. Mireia Sánchez Cano

Xaipete!!

Està clar que Grècia ens acompanya per molts llocs on nosaltres anem d0una manera o d’altra. Hi trobem anuncis grecs, cançons dedicades a Grecia… Jo que no sóc gaire de veure la televisió ni d’escoltar la ràdio m’ha agradat com els anuncis, a les imagtges també hi trobem referències gregues.. ja que, l’única que jo més tenia prevista era els iogurts OIKOS, però en desconeixia de més.

10. Valentina Restrepo

Xaipete!
    Molt bon apunt i es veu molt elaborat el treball.
    No havia vist gaires anuncis , perquè no veig molt la televisió, però ara que a vegades veig, em recordo d’això, felicitats!