Classical Culture in English, at INS Premià de Mar

Imatge de previsualització de YouTube

Hi, this is our work from Classical Culture in English, at INS Premià de Mar. At this course we’ve been doing lots of activities having to do with Ancient Greece and Rome. We enjoyed researching about our student’s favourite issues, such as fashion, mythology, women, gladiators, architecture, etc. You’ll see how many varied things we did. We hope we’ll expand our research on these interesting topics next course.

Aida

4 thoughts on “Classical Culture in English, at INS Premià de Mar

Molt bona feina, Aida i alumnes de Cultura clàssica! Moltes gràcies per voler formar part de la nostra teranyina clàssica i compartir també aquí amb nosaltres la feina que ja havia avançat a El Fil de les Clàssiques. Esperem amb candeletes les vostres recerques del curs que s’atansa, els vostres comentaris en anglès als nostres blogs, els vostres apunts al llarg del curs, activitats compartides així com la invitació a una obra teatral en anglès.

2. nais

Em va agradar molt fer cultura classica l’any passat amb l’aida , vam aprendre angles ,moltes coses de cultura classica, vam fer teatre, veure moltes pelicules, i bastants treballs,
    la presentació de ”roman fashion”, la vaig fer jo.

3. Pingback: Orpheus and Eurydice, a Greek Myth | El fil del mite grec

4. Pingback: Greek and Roman Fashion | Aracne fila i fila