Baetulo i la mitologia

Després del magnífic treball realitzat per l’alumnat del primer trimestre de Cultura clàssica, i del mural dels del segon trimestre sobre el passat romà de la nostra ciutat, Badalona, que guarneix el passadís de la biblioteca, el curs acaba amb un treball molt diferent. Els nois i noies de l’optativa del tercer trimestre han culminat la tasca amb un recorregut pels mites que ens surten a l’encontre durant la visita al Museu de Badalona i els jaciments que en depenen: el Jardí de Quint Licini, la domus dels dofins…

Com a avenç del treball definitiu, aquí teniu el Google map que han confeccionat el Pol i l’Àlex, on es recullen tots els topònims que han anat sortint en els apunts de classe. Us demano que visiteu tots els llocs que ha editat i comenteu en quin apartat hem esmentat cadascun. A continuació, expliqueu tot que sapigueu sobre el tema en qüestió, especialment si es tracta del que heu treballat en el vostre grup i, per tant, en sabeu més que la resta. Afegiu també d’altres topònims que apareguin en el vostre apartat i no constin en aquest mapa.

Nueva imagen (24).jpg

[Cliqueu a la imatge per poder accedir al mapa interactiu i entrar als llocs ubicats]

Finalment, escriviu un paràgraf sobre la vostra experiència en l’elaboració del document compartit LA MITOLOGIA EN El PATRIMONI ARQUEOLÒGIC DE BAETULO: dificultats, avantatges i desavantatges de la plataforma Drive; funcionament del sistema de treball en grups subdividits, amb coordinadors grupals i coordinadors generals; satisfacció envers el resultat obtingut, el descobriment del passat arqueològic de la vostra ciutat i i el tractament rigorós del tema mitològic.

Com que el curs s’acaba, el document serà publicat a posteriori, i vosaltres ja haureu acabat les classes, però espero que igualment visiteu l’Aracne per recordar la bona feina que heu realitzat a l’optativa. Si més no, la foto de grup que hem fet avui, segur que valdrà la pena veure-la i comentar-la… Sigui com sigui, els alumnes de l’any vinent, podran prendre-us com a model!

TERESA

38 thoughts on “Baetulo i la mitologia

1. Guillem Pérez

Es un treball molt elavorat i ben fet.
    El mapa m’ha ajudat a veure els diferents museus que hi ha, jo pensava que a Catalunya hi havia molts menys.
    Algu positiu es que expliquin caracteristiques de cada museu

2. Izan Guerrero

Aquest treball m’agrada més que el llibret aquell perquè té una estructura més expressada que l’altre i a qui entenc totes les paraules perquè estan al Català. I en general sería per mi un 8 perquè està ben elaborat i el mapa m’ha ajudat a veure Catalunya, que no hi sabía llocs que existeixen, i així els pugui visitar, encara que els museus no m’agradin

3. Aida Gilbert

Trobo que es una molt bona idea, perque així pots aprendre d’una manera mes entretinguda. Espero mes endevant poder visitar tots aquests museos.

4. Guillem Pérez

Es un treball molt elavorat i ben fet.
    El mapa m’ha ajudat a veure els diferents museus que hi ha, jo pensava que a Catalunya hi havia molt menys museus.
    El treball te algu molt positiu i es que donin unes cuantes caracteristiques de cada museu.

5. absania desire

lo veo muy bien por que atravez de esta optativa aprendemos mas sobre donde estan situados los museos y haci podremos visitarlos ya que en el mapa aparece todo bien cituado. Es muy original que aparesca este tipo de mapas para saber donde estan localizados y todo es muy facil, me a gustado el trabajo y espero que siempre trabajeis de esta manera..

6. Ainhoa Vecino

La idea del mapa es molt bona ja que ens ajuda a situar-nos.
    Els hi agraeixo als companys que ho han fet perquè ens han facilitat el treball.

7. Guan na Ye

La idea del mapa és bona, ens ajuda a situar-nos, però hauria sigut una bona idea ficar-hi una imatge en cada lloc per fer-nos una idea de com és.

8. Xavi Garcia

Es un treball molt elavorat i ben fet.
    El mapa m’ha ajudat a veure els diferents museus que hi ha, jo pensava que a Catalunya hi havia molts menys museus.

9. Keyla

És impressionant que hi hagués molts museu. El mapa ha estat una meravellosa idea per als que no els agrada investigar molt puguin visitar molts llocs interessants.

10. Anna Ramírez

Aquest treball està molt ben fet, no creia que hi havien tants museus. La idea és molt bona i ens ajuda a conèixer i descobrir noves coses d’una forma molt més entretinguda. A més a més ajuda a aquelles persones que els costa més o no els agrada tant investigar fent-ho d’una manera molt més interactiva.

11. Aleyda Sánchez

Està molt bé lo del mapa, perquè així situes el museus al mapa, que hi han molts pensaba que hauríen menys. I està molt bé que sigui així perquè és fácil de trobar museus a aquest mapa amb colors i tot molt bé situat i és una manera fácil de aprendre de una forma més interactiva.

12. sara

un treball molt bo amb molta informació i amb molts detalls. M’agrada ja que amb aixó aprèns mès del que sabies abans.I lo del mapa mai s’em hauria ocorregut i es mot inspiradora ja que pots ubicar i ens dona idees de llocs on podem anar i visitar museus i aprendre una mica mes de cultúra clàssica de aquella ciutat.

13. Lian Perez

Em sembla que el tríptic és molt interessant perquè et mostra coses sobre Baetulo i el museu. A més a més, surten fotos de algunes relíquies que hi ha a dins del museu i t’explica com està construït. Crec que és d’utilitat per conèixer més de la nostra ciutat romana.

14. Uriel Camí

Aquest mapa ens ensenya l’expansió de l’Imperi Roma per Europa i ens explica els principals museus existents. Esta bastant bé però la ubicació dels punts situats en el mapa no és del tot clara, ja que està molt allunyat.