19 thoughts on “Imperium Romanum audibile

1. irina i andrea

Ha sigut una mica difícil pronunciar algunes paraules com provinciae o italiae. Penso que ha quedta força bé. Està bé que la Lida hagui penjat els audios perqué així veus alguns errors com la c que es pronuncia ch com l’italià, la doble ela com una ela, etc.

2. Jordi Rodríguez

Ha estat una molt bona experiència en grup, d’aquesta forma s’aprén moltíssim!
    Així doncs hem aprés a presentar-nos i a saber dir on es troba qualsevol lloc.

Valete!

3. Victor Huete

Salve!!
    Ha estat una activitat molt educativa i on hem après bastant, sobretot a fer una coversa entre tres persones, que es molt important. He escoltat els altres audios de els meus companys de classe i estan tots molt ben fets. Per aixo els felicito!!!

4. Yasmina Berkane Pais

Salve! 🙂
    Feliciter condiscipuli!
    Estan molt bé els diàlegs que heu fet, i la veritat és que ajuden per aprendre més sobre l’Impereri Romà.
    La Paula i jo també vam fer el nostre diàleg sobre les illes Balears encara que encara no està a l’article.
    VALE!

5. F. Xavier Gras

Aquesta activitat era igual a l’altre que vàrem fer per presentar-nos, una activitat més per aprendre a dialogar amb Llatí, ara ja en sabem una mica més!
    Un altre experiència molt agradable en grup.

6. Paula Franco Semitiel

Aquesta activitat està molt bé ja que es pot fer per parelles. És una activitat totalment didàctica ja que aprenem vocabulari en llatí.
    Després es graciós escoltar les nostres veus gravades parlant un altre idioma.

La Yasmina i jo vam fer un diàleg sobre les illes Balears, encara no està penjat.

A classe hem esocltat a la Chaima com feia el diàleg sola i la veritat que s’ha valgut per sí mateixa i l’ha quedat genial!

Amb aquesta activitat hem après a dir noms de rius, illes, països i mars.
    També hem utilitzat el verb ser en diferentes formes, hem practicat le preguntes i respostes!

Crec que un altre dia hem de fer un altre diàleg sobre un altre àmbit.

7. Margalida Capellà Soler Post author

Celebro que us hagi agradat l’activitat! En farem més i tant! La part oral a classe de llatí, com bé sabeu, és molt important i el treball cooperatiu també!

Paula, Yasmina, el vostre Colloquium no vol aparèixer i això que ja l’he escoltat i ja l’he avaluat al Fil Moodle, com bé sabeu! Ho solucionarem, i tant!

8. Sergio Fernândez

Aquesta activitat ens la hem pres amb molt interès! i m’ha agradat molt fer un diàleg i posteriorment un àudio, en el qual ens rigut molt amb les tomes falses! 🙂

Lida crec que tens que fer més activitats com aquestes perquè valen la pena!

Valete a tots! 🙂

9. Marta Bautista

Salve!!

He escoltat les gravacions de tot els companys i esta força bé! Llastima que la de la Maryam i la meva no s’escoltes bé, per això la tornarem a repetir!

Vale!!

10. Marta Verde

Aquesta activitat ha estat molt entretinguda, hem continuat aprenent llatí, fent frases, llegint i sobre l’Antiga Europa.
    Ha sigut una bona experiència en bona companyia. I ha estat molt bé escoltar-lo a la classe i poder escoltar els àudios dels companys.

11. almabergel

Salve!!

Ha quedat molt bé el resultat final, la pronunciació està també molt bé i l’activitat era molt entretinguda de fer. Jo ho vaig fer sola i no ho vaig poder gravar però tinc pendent fer-ho en un voki.

12. Ana Mª Falcón Durán

Salvete!

Em semblen molt entretingudes aquestes activitats, cosa que fa que aprenguem llatí d’una manera més fàcil, original i divertida. Així s’apren molt més que d’una altra manera, ja que penso que no és un idioma fàcil.

Valete! 😀 Per cert, molt bon treball!

13. Nerea M Armada

Aquestes activitats, amb sembla molt originals.. fa que aquestes creacions t’ajudin més a la manera de aprendre o fer les activitats i entendre el llatí ja que no es facil

Valete!!!!

14. Marina Cañas

Aquest tipus d’activitats em semblen molt originals i interessants, és una manera mol didàctica i divertida d’aprendre aquest idioma amb més facilitat, suposo que fent aquestes activitats les classes es fan molt més divertides que no pas estar amb un llibre.

Vale!:)

15. clara serrano

salve!
    Aquestes activitats em semblen una bona forma de practiar la pronunciació, és una manera més facil i divertida de practicar el llatí! Jo m’ho he passat molt bé fent aquesta activitat, espero que es segueixi fent durants molts anys, perque com ja e dit, es una forma molt bona d’aprenentatge 🙂

16. Rebeca Barroso

Salve!!
    Considero que aquestes activitats són molt entretingudes i divertides a l’hora d’aprendre llatí. M’agrada fer coses com aquestes tan originals.
    Valee!!