Un record d’Electra

Bé, després de molt de temps de la nostra estada en el “Teatre Nacional de Catalunya” assistint a la representació de  l’obra de Sòfocles Electra i de tenir tot l’honor de parlar amb la Clara Segura, amb el petit recull del material que tenia d’aquell dia junt amb la cançó que canten Electra i Orestes a l’obra, he fet un muntatge explicant, des del meu punt de vista, el que Sòfocles ens intenta dir. El resultat ha estat aquest. Espero que ho gaudiu i que sigueu bons amb les crítiques!

Rebeca Sánchez
1r de batx. Grec

8 thoughts on “Un record d’Electra

1. Margalida Capellà Soler Post author

Quina alegria acabo de tenir, Rebeca, amb aquest muntatge que ens regales sobre la nostra visita al TNC per assistir a la representació d’Electra de Sòfocles. Quines belles i entranyables imatges de la trobada amb la Clara Segura! Les vull tenir de record, Rebeca (fes-me-les arribar!). Cada dia no porto alumnes a veure representar una tragèdia grega per una exalumna i, a més, la protagonista. Això, si s’esdevé, passa una vegada a la vida i no tinc paraules per explicar-ho; les teves imatges parlen per si soles. També va ser molt emotiu el muntatge de l’Alis, i segurament també ho serà el del Joël.

M’ha agradat també que hagis posat, tot i la poca qualitat, l’emotiva cançó de l’obra: Hush, Hush de Harry Belafonte.

Em sap molt de greu que la realització d’aquest muntatge per culpa d’uns vídeos que tampoc has pogut incloure t’hagi portat tantes hores de feina i tants neguits. Quan resolguis el problema dels vídeos em sembla molt encertat el que m’has comentat via Moodle: de fer un muntatge audiovisual de totes les nostres sortides d’enguany. L’espero amb molta il·lusió, i si tens problemes d’edició, comenta-m’ho, sisplau, entre tots intentarem ajudar-te.

Un bell record d’un dia inoblidable, moltíssimes gràcies!

2. nuria

Salve Rebeca!
    Ha valgut la pena l’espera, m’ha semblat un muntatge impressionant! Moltes felicitats! =) Amb aquestes imatges i frases ens has recordat uns valors molt importants que són presents al drama d'”Electra”.
    Les imatges m’han portat molt bons records i la cançó que has triat és ideal, ja que si no recordo malament la van cantar a la representació.
    Hem sembla molt bé la idea de fer una recopilació de totes les sortides per a final de curs, segur que entre tots farem una bona feina. =)
    Enhorabona de nou Becky, un treball genial!

Valee! 😀

3. Oriol García

Rebeca! Felicitats per aquest muntatge! La música es la mateixa que van cantar a l’obra! Está molt be fer muntatges amb fotografíes i musica relacionada amb el contingut. Les fotografíes i la musica, com diu la Nuria, també m’han fet recordar a la sortida i a la obra en directe.
    La proposta que feu de fer un montatge de totes les fotografíes i videos de totes les sortirdes de tot el curs estaría molt be! Nomes el muntatge d’una sortida está super bé… Imagina un recopilatòri de totes! Pot estar genial, i servirá també per recordar aquest maginfic curs que estem pasant tots junts, que de fet… Ja s’está acabant!

4. Laura G

Rebeca m’agradat molt el teu vídeo! és un record molt emotiu=) les frases, la música…tot plegat és perfecte!! Et felicito!=D

5. Bet Rosell

Ave,
    fa gràcia veure aquest muntatge quan l’excurciò al TNC sembla ja bastant llunyana, m’ha recordat com vem disfrutar tots amb al sortida, està super ben fet!:) La música està molt ben triada, i les frases que has posat m’han recordat a l’obra i a els valors que volia transmetre.
    És un resum perfecte de la sortida, m’agrada molt:)

6. Irena

Rebe:)
    Que macuu el video, em recordo que et vas emocionar molt quan vam conèixer a la Clara Segura, la veritat es que és una persona molt maca.
    L’obra de teatre em va agradar molt, com ja vaig mencionar en altres articles anteriors, espero que la pugem anara a veure a la Biblioteca!
    valee

7. Chaima Anza

!Felicictatas Rebca es un bon treball de recòrd per tú , per els teus companys, per la mestre i per el fil!!!

És un article què sincerament serà un recòrd inolvidable per els alumnes de 2n.

A mi m’agradaria anar amb els meus companys també a conèixer la Clara Segura en el Teatre!

Espero poder anar i gaudir un dia esplèndid en el Teatre amb els meus companys!!!

8. Pingback: Teatre clàssic amb l’Institut Premià de Mar | Cartellera de teatre clàssic a Barcelona