Un altre Sant Jordi etimològic!

Aquest Sant Jordi s’ha tornat a fer al nostre institut el taller etimològic amb el joc Eco y Narciso; aquest any però amb sorpresa. Mireu a veure si esbrineu el que us vàreu perdre!

30 thoughts on “Un altre Sant Jordi etimològic!

1. Margalida Capellà Soler Post author

Amb tanta sorpresa i emoció, us heu oblidat d’esmentar i de felicitar els guanyadors d’aquest Sant Jordi MMX. Joël Beltrán de quart de llatí i Omaima de l’itinerari científic es varen proclamar guanyadors. L’enhorabona!

2. mariano

ave lida
    No vaig poder jugar perque tenia futbol, y m’agues agradat molt poder jugar al joc perque m’han parlat molt be de ell,avera si algun dia la lida el porta i podem gaudir de aquest jic fantastic 🙂

3. Júlia Serrano

Que maco el montatge!!
    Segur que va ser molt divertit el taller, llastima que no pogués anar!

valee

4. Sere eloisa velasquez chalas

Moltes felicitas Joel i Omaima l’ho fet molt bé nois.
    Es que la veritat sabeuu molt jejeje

Joel ets un crak tioo felicitatsss

5. Francesc Martinez

AVE Lida!
    Que bé us ho heu passat al taller de etimologia de eco i narcis. M’agradaria aver anat.

6. you

Hola!!
    Moltes felicitats Joel i Omaima!!i sobretot guaynadors del joc de Eco y Narciso !
    M’agradaria jugar algún cop ja que mai he jugat estaria molt be jugari en alguna classe !.
    Enorabona!

7. Ricard Alcazar

Margalida algun dia de aquets podries porta aquest joc a classe perquè puguesim jogar els demes no ? Crec que ens ho passariem molt bé i també aprendriem.

8. Joël Beltrán

Va ser molt divertit, i la Oumaima i jo hem de reconèixer que vam tenir sort amb els daus. és un joc molt agradable però molt més injust que el Trivial hahaha!

9. Alissa Komarova

Hola!
    Com que no s’em obra el slide, jo ha mirare en casa.
    Es el joc al que estaveu jugant quan vaig entrar amb la meva mare a l’aula d’ingles?
    Si hagues trobat al Dani, jugaria, pero com que em va marejar, perque no l’encontravem!!
    La proxima vegada em aviseu, que jo també vull jugar!

10. Alissa Komarova

Ara si que el veig, perque ara em funciona el ordinador!
    :)! Sembla interesant!

11. Margalida Capellà Soler Post author

Sí, Alis! Jugàvem a Eco y Narciso! Presenta les meves disculpes a la teva mare per no poder-la saludar correctament i dóna-li les gràcies pel pastís. Tot i que no el vaig poder provar, en vaig tenir ganes!

12. Laura G

Ave!
    M’enrecordo el primer cop que vaig jugar a Eco y Narciso a tercer! Hi havien molts nois de batxillerat d’aquell moment i recordo com responien les preguntes i la meva cara de no entendre res del que deien! És una manera molt divertida d’aprendre tots plegats.

13. Irena

Ave!:)
    jaja com m’encanta aquest joc, s’aprèn molt d’etimologia grega i llatina. Per cert, no vaig apuntar-me perquè no m’agradés, sinó perquè a la vegada es feia el taller de cuina.
    El primer cop que hi jugues et resulta més difícil, però després ja agafas el truc, o simplement et recordes ja que surten les mateixes preguntes:)
    Bueno espero que algun d’aquests dies hi juguem, que fa bastant que no ho fem.
    vale!

14. nuria

Segur que jugar a “Eco i Narcís” va ser molt divertit i també és una manera de celebrar Sant Jordi però més clàssica =). Haviam quan hi tornem a jugar que jo per llàstima m’ho he perdut.

M’alegra molt que hagueu passat un bon dia!
    Valee! 😀

15. lina

Ave Lida! llastimosament no vaig poder asistir al joc de Eco i Narcís, però segur que va estar molt bé. Ja fa dos anys que conec aquest joc i de veritat és molt divertit i a més aprens molt.Jo he après alguns orígens etimològics de les paraules i com aixó moltes coses :D. Per cert Lida perquè no jugem a clase de grec ? 😀

16. Coty

Doncs sí! Un Sant Jordi etimològic, però estava una mica espesa en veritat jaja, espero que pugui practicar més a classe, a veure quan fem un Eco i Narcís, no? 🙂 Felicitats al Joël i l’Omaima, per cert, que ho van fer molt bé!
    Respecte a la sorpresa, sense comentaris… ¬¬ El Jaume hauria de saber que la Lida ja té preferits i estan tots a 1º de Batxillerat, jajaja.

17. Marc Giménez

M’agradat molt jugar amb companys més grans.
    Gràcies Margalida.

18. Margalida Capellà Soler Post author

Bé, abans d’acabar el curs hi jugarem! Eco y Narciso us anirà bé per tranquil·litzar-vos!

Marc, estic molt contenta que hagis comentat aquí i també perquè el dia de Sant Jordi vinguessis a jugar. Fou la primera vegada que hi va participar un alumne de primer d’ESO i et vares defensar molt bé i això que hi havia també alumnes de batxillerat.

Us espero el proper Sant Jordi! A veure si el torneu a proposar!

19. Pingback: Aracne fila i fila » Blog Archive » Eco y Narciso, quin joc!

20. irina

té que ser molt divertit aquest joc, Lida també podriem jugar nosaltres !

21. Uxue Avilés

Salve!!

Té pinta de ser un joc molt interessant, algun dia podriem jugar estaria bé!
    Per cert, molt bonic el montatge.

Vale!!

22. balart.andrea0920

Salve! sembla un joc molt divertit, com diu la Irina a veure si el juguem aquest any!
    vale!

23. Margalida Capellà Soler Post author

Hi jugarem el dia de Sant Jordi, per no perdre la tradició!

24. Paula Pla

Sembla molt entretingut aquest joc, bueno, ja ho comprovarem la setmana que ve jaja , per cert ha quedat molt maco el montatge!

25. gomez.luque2011

jo no vaig jugar a aquest joc, pero sembla que era divertit!

vale:D

26. serna.marta2010

Salve!!!
    Quina bona pinta que te aquest taller. Jo no vaig poder assistir perque vaig estar per la zona del taller de camisetes. Mirant aquestes fotografies m’han donat ganes de jugar a aquest joc. Una gran presentació.

Vale!!!