5 thoughts on “Conexien els grecs i els romans el cànnabis?

1. Margalida Capellà Soler Post author

Rosó, un dia entendràs perquè no vull que vingueu a classe fumats. De totes maneres, us he d’agrair de tot cor que m’hàgiu fet cas. Moltes gràcies i enhorabona pel muntatge àudiovisual que ens has fet i ens regales i que espero et faci reflexionar. Sempre et recordarem, ulls glaucs (com els d’Atena). Molt bona sort, Rosó, i molt bon estiu!

2. coty

Guau, sí que la coneixien i no en tenia ni idea! Un muntatge raro Rosó, jaja, però en realitat, com ja he dit, no sabia que l’utilitzaven.
    Els grecs feien servir el cànnabis en ritus religiosos. Els romans per a teixits de roba i veles de vaixells.
    Valee:-)

3. Margalida Capellà Soler Post author

El consum de porros afecta sens dubte el rendiment escolar (manca de concentració i memòria, comportament díscol…) i per tant provoca fracàs escolar: http://www.elpais.com/articulo/sociedad/verdad/ecuacion/porro-recreo/elpepusoc/20090628elpepisoc_1/Tes
    Ja ho sabeu! Tanmateix, ja us ho havia dit i ho diré les vegades que calgui!
    Enhorabona a tots i a totes ja que heu seguit el meu consell i no heu vingut més fumats a classe de llat ni després del pati! La bona convivència i l’aprovat s’ho han ben merescut. Molt bon estiu!

4. Pingback: Aracne fila i fila » Blog Archive » Existien les drogues a l’antiga Grècia i a Roma?