Conexien els grecs i els romans el cànnabis?
General juny 10th, 2009Si el conexien quin ús en feien?
Rosó Vivó 4rt de llatí

Aquesta obra, a no ser que s'indiqui el contrari, està sota una Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Spain Llicència.









juny 10th, 2009 at 16:42
Rosó, un dia entendràs perquè no vull que vingueu a classe fumats. De totes maneres, us he d’agrair de tot cor que m’hàgiu fet cas. Moltes gràcies i enhorabona pel muntatge àudiovisual que ens has fet i ens regales i que espero et faci reflexionar. Sempre et recordarem, ulls glaucs (com els d’Atena). Molt bona sort, Rosó, i molt bon estiu!
juny 11th, 2009 at 13:53
Guau, sí que la coneixien i no en tenia ni idea! Un muntatge raro Rosó, jaja, però en realitat, com ja he dit, no sabia que l’utilitzaven.
Els grecs feien servir el cànnabis en ritus religiosos. Els romans per a teixits de roba i veles de vaixells.
Valee:-)
juny 28th, 2009 at 08:28
El consum de porros afecta sens dubte el rendiment escolar (manca de concentració i memòria, comportament díscol…) i per tant provoca fracàs escolar: http://www.elpais.com/articulo/sociedad/verdad/ecuacion/porro-recreo/elpepusoc/20090628elpepisoc_1/Tes
Ja ho sabeu! Tanmateix, ja us ho havia dit i ho diré les vegades que calgui!
Enhorabona a tots i a totes ja que heu seguit el meu consell i no heu vingut més fumats a classe de llat ni després del pati! La bona convivència i l’aprovat s’ho han ben merescut. Molt bon estiu!
agost 22nd, 2009 at 13:37
Cànnabis i malaties mentals a La Vanguardia: http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20090822/53770001313/el-creciente-consumo-de-cannabis-por-menores-aumenta-las-patologias-mentales.html
febrer 7th, 2010 at 12:59
[...] La droga, aquesta gran desconeguda, d’on ve? Què és? Què pretén? Grecs i romans la coneixien?… [...]