Aquesta setmana hem escoltat ja la quarta cançó de Cantània 2020: “Tot el que jo puc fer per tu”.
És una cançó amb força text, de manera que caldrà estudiar una mica per memoritzar-la!
5 Tot el que jo puc fer per tu .. … …… … … .. … … .. … … .. … … ..
5 Tot el que jo puc fer per tu (INSTRUMENTAL) … … .. … … .. … … ..
5 Tot el que jo puc fer per tu (COREOGRAFIA) . .… .. … … .. … … ..
- Comença al minut 6:26
5 Tot el que jo puc fer per tu (LLETRA I COREOGRAFIA) . .……. . . … ..
LLETRA “Tot el que jo puc fer per tu”
Clica per veure la ESTRUCTURA I LLETRA Tot el que jo puc fer per tu
Excepte al final, estem cantant els quatre cors alhora. Recordeu que som el COR 3 i cantem quan trobem marcat “Cor 3” o bé “Cor tutti”.
I també que hi ha indicacions per esperar una mica a fer les entrades de cada vers (amb un punt . a l’inici!).
Cor
.. Faig recerques a la xarxa i trobo coses introbables.
.. Trio i poso en ordre lògic arguments irrefutables.
.. Un detall em dona pistes per treure’n conclusions.
. I quan m’assignen una tasca, arribo fins al fons.
Cor i Sara
Puc dissenyar-te una pancarta.
Puc triar-te un bon xampú.
Deixa’m explicar-te, tot el que jo puc fer per tu. . . | 4 |
[Marcel: Com portes les fraccions? / Sara: Tu diràs…]
Cor, Sara i Marcel
.. Faig uns càlculs infal·libles: càlculs simples i complexos;
.. creuo dades amb registres aparentment inconnexos;
.. soc experta en termes tècnics que molta gent confon;
. resolc problemes matemàtics en menys de mig segon . |
Puc demanar-te sushi o pizza;
trobo gangues com ningú.
Sé que et paralitza, tot el que jo puc fer per tu.
[Marcel: Sara, gràcies a la teva ajuda he tret un 10 en l’examen d’anglès./ Sara: You’re welcome. / Marcel: Ets la millor! / Sara: Canviant de tema, ja han arribat les ulleres de realitat virtual que et vaig demanar. / Marcel: Ostres! I com ho has pagat, això? / Sara: Són de franc. L’empresa alemanya Wunderbrille te les envia dins la seva campanya de captació de clients. Què et sembla si ara mateix visitem els anells de Saturn?]
Cor [CANVI DE MELODIA: FLAUTA]
. . Viatja per l’espai i el temps,
… capbussa’t en el foc del sol,
… travessa un bon forat negre,
. . tria el teu estel i aixeca el vol.
[Marcel: Uau, Sara! Això és al·lucinant!!! / Sara: Doncs espera’t a veure El món de Farucàrun. / Marcel: És el meu llibre preferit! / Sara: Ja ho sé. Vols ser-ne el protagonista? ]
Cor [PIANO -> CONTRABAIX . . . ]
… Segueix la pista d’un tresoooor, … esquiva l’ombra d’un voltoooor,
… aprèn a fer uns encanteeriiiis, . . repta el rei tirà, . . .No tinguis pooooor!
[ Marcel: He reviscut el llibre com mai. / Sara: Trobo que fas molt bé de Mag Gíring. / Marcel: M’encanta aquest personatge. Amb la seva vareta pot fer de tot. Com tu, Sara! / Sara: No voldries fer de malvat bruixot? / Marcel: Vols dir que puc fer altres personatges? / Sara: Pots ser qui vulguis ser! ]
Cor i Sara
.. Tu pots ser protagonista, d’aventures increïbles.
.. Jo puc dur-te amb les ulleres a milers de mons possibles.
.. Pots ficar-te enmig de zombis o pots volar amb un drac.
. I tot això no em costa gaire. Estàs amb una crac . |
Neda entre éssers d’aigües marines.
Juga en un bosc de bambú.
Tu no t’imagines, tot el que jo puc fer per tu . |
Passa de l’avorrida rutina.
Tria el teu plat d’un llarg menú.
Cors 3 i 4 No et caldran joguines… [ Cors 1 i 2: Plana amb les gavines… ]
Cor, Sara i Marcel Tu no t’imagines…
Cors 3 i 4 … tot el que jooo|oooo|oooo|oooo…
[ Sara: tot el que jo… / Cors 1 i 2: tot el que jo… / Marcel: tot allò que jo… ] | 2 |
Sara i Cor puuuuc feer peer tuuuu|uuuu|uuuu|uuuu. [ Marcel: … vull fer amb tu].