Presentació sui generis de Gladiadores: mito y realidad

 

Lillus Máximus

El professor de clàssiques de l’institut San Tomé de Freixeiro de Vigo i col·laborador aràcnid acaba de publicar un nou llibre, Gladiadores: mito i realitat. L’entretinguda presentació del llibre a la Casa del Libro de Vigo palesa el seu enorme afany de divulgació del món clàssic sense deixar de banda l’erudició. Després de la rigorositat de la presentació a cura D. José Manuel Otero, catedràtic del Llatí del IES San Tomé de Freixeiro (vid. O olmo dos falsos soños), ell mateix vestit de Lillus Máximus va posar en pràctica els continguts del seu llibre amb l’entranyable col·laboració dels seus fills, vestits de gladiadors. Qui diu que les presentacions dels llibres han de ser soporíferes? Qui diu que els llibres han de ser un pal?

Combat entre un traci i un mirmilló

7 thoughts on “Presentació sui generis de Gladiadores: mito y realidad

  1. Dani Costa

    Salve/Xairete

    Hi ha llibres apassionants,per cert, un gran article. Aquet dimecres aniré a l’institut, podriem mirar-nos el joc d’Odiseu? Si el pots portar podem accelerar el procés per acabar de perfeccionar el joc.

    Gràcies.

  2. Margalida Capellà Soler Post author

    Perfecte, Dani! El portaré. A quina hora vindràs? Dimecres em mouré entre el Serra, el Cristòfol i el Serra. a més de les classes, tinc reunió de Departament, d’Àmbit lingüístic, d’Equips docents i amb uns pares de la tutoria individualitzada. Si no vols fer el viatge debades, podries venir el temps del pati, entre les onze i dos de dotze, a informàtica 1 del CF? Fins dimecres!

  3. Dani Costa

    Doncs,procuraré estar-hi a les onze, però no em vull perdre la classe d’ètica (és alucinant) així que probaré de fer alguna pirueta per arribar a temps. Fins aviat!

  4. Margalida Capellà Soler Post author

    Dani, no et perdis res. D’una manera o altra ho arreglarem.

  5. Pingback: Gladiadors vs Lluitadors medievals | Aracne fila i fila

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *