Classe d’història del poble grec

Em dic Pol Soler i vull fer la carrera d’història. Una de les sortides laborals que té aquesta carrera és la de professor, que és la que voldria dur a terme. Com a pràctica, he fet una classe als meus companys i companyes de Grec 1 explicant la història de Grècia. El mètode que he utilitzat per portar a terme la classe és el de llegir en veu alta les parts més importants del llibre Grec 1 ed. Teide, ja que crec que és el millor mètode per tal d’assegurar que no hem passat per alt alguna informació, i he passat dos vídeos per aprofundir en conceptes que no estaven massa desenvolupats en el llibre de text. Per acabar, hem repassat a ritme de rap l’antiga Grècia i hem jugat un kahoot sobre la història de Grècia i n’hem creat un altre sobre les etapes.

2 thoughts on “Classe d’història del poble grec

Moltes gràcies, Pol, per haver-te volgut preparar, exposar i difondre hic et nunc el tema de la història de Grècia. Tal com ja t’he comentat a classe, m’ha sobtat, que després de tots els esforços metodològics i lúdics de molts professors i experts en didàctica per tal que l’alumne aprengui i s’interessi per la història grega, la llengua, la literatura…, tu, com a alumne i futur professor, donis la màxima importància al llibre de text i a la lectura en veu alta a l’aula. Avant!