Amb quines escenes de la vida grega es corresponen?

Seguint l’exemple d’altres alumnes que s’expressen millor amb el dibuix que amb la recreació literària de la vida quotidiana a l’antiga Grècia, hem fet aquestes il·lustracions per tal que opineu sobre diferents moments de la vida dels grecs. A quina escena correspon el dibuix de la Chorouk? Està ben aconseguit? Quina escena de la trilogia de l’Alexia correspon a la vida quotidiana? Expliqueu-la? Què representen les altres dues il·lustracions? A quina escena correspon la il·lustració de la Sandra? Té relació amb l’amistat? Com seria la cita d’Aristòtil en grec? …

Chorouk, Alexia i Sandra
1r Batxillerat Grec

13 thoughts on “Amb quines escenes de la vida grega es corresponen?

1. Joaquin

Que lindos dibujos!!
    El primero muestra como era vivir en Grecia, como se compartían juegos y lo que era la vida cotidiana.
    El segunda es una idea mas elevada que creo que refleja la vida de los hombres cuando estaban en su hogar y el pasatiempo que había, como por ejemplo el ARCO Y FLECHA.
    Y por ultima el tercero que me refleja una idea tierna sobre la amistad antigua y como se entretenían los nenes de ese entonces en algunos casos.

2. Leila Diaz

Bonum diem

Els dibuixos son molt bonics, estàn molt currats i molt ben fets.
    Moltes felicitats!!!

3. Laia Costa

Bonum Diem,
    Primer de tot, felicitar a les meves companyes pels fantàstics dibuixes, no sabia que fóssiu tan bones dibuixant!
    Com sempre, es molt més fàcil conèixer un tema amb un suport visual, sempre es fa més fàcil, i més amb aquests dibuixos tan ben fets!
    En la meva opinió, el primer dibuix representa la vida quotidiana al carrer, en canvi, el dibuix de l’Alexia representa la vida dels adults, caçant i a casa. Per últim, el de la Sandra representa la infantessa i el temps lliure dels nens a l’antiga Grècia.

4. Mireia Sánchez Cano

Xaipe!!

Enhorabona a les meves companyes per aquest apunt tan complet que expressa la vida quotidiana a Grècia!!

Per mi cada un dels dibuixos ens expressa una part de la vida grega. El primer, el de la Chorouk, representa la vida amb conjunt, molts nens jugant i compartint. El de la Sandra es refereix a nens però jugant sols, i en canvi el de l’Alèxia es refereix a la vida quotidiana a Grècia però tal i com la veuen els adults, amb la caça, la pesca… i les seves activitats diaries.

5. Alèxia Alvárez

Χαιρετε!
    Felicitar a les dues companyes i agrair als demes per les seves felicitacions.
    Sota el meu criteri;
    A quina escena correspon el dibuix de la Chorouk? L’escena correspon com a l’hora d’esbarjo dels nens al carrer.
    A quina escena correspon la il•lustració de la Sandra? Té relació amb l’amistat? L’escena correspon a dos amics jugan, és clar, la frase esmentada a sota del dibuix es una cita d’Aristòtil que vol expressar el significat de la paraula amistat i la penetració que comporta aquest sentiment amb l’altre persona que es comparteix.

6. Valentina Restrepo Rodríguez

Xaipe!
    Molt bones imatges!!!
    La primera ens reflecteix com era la vida a Grècia, com es compartien els jocs i es divertien amb les coses que tenien!
    A la segona imatge es veu quan els homes estaven a casa o lliures i les coses que feien per entretenir-se una mica com per exemple, jugaven a l’arc i la fletxa.
    Per acabar a la tercera imatge podem observar com els nois es divertien amb lo poc que tenien.

7. Clàudia Ordaz

Xaipe

La primera il·lustració representa el temps d’esbarjo dels nens, la segona rperesenta la vida dels adults i l’últim podrien ser dos nens jugant al gineceu. M’ha agrdat moltíssim el dibuix de la Chourouk, m’agraden els colors i la textura, té personalitat!

8. Eloi Salat

XAIPE!
    En la meva opinió el dibuix de la Chorouk representa un dia normal on els nens juguen, el de l’Alexia crec que representa la vida dels adults, és a dir el que feien, com per exemple la caça o estar a casa, i per últim el dibuix de la Sandra em sembla que representa com s’entretenien els nens a l’Antiga Grècia. Per cert! Molts bons dibuixos, felicitats Chorouk, Alexia i Sandra!

9. Mar Cruz Viladoms

Xaipete,
    Uns dibuixos molt xulos, companyes.

La primera imatge correspon al temps lliure que tenien els nen, l’esbarjo.
    La segona imatge correspon a les aficions que tenien els homes.
    I en l’última són representats dos nens jugant amb alguna cosa.

10. Juls París

Xaipe!!

La primera il·lustració representa un dia de la vida quotidiana, estàn representats nens jugant a l’hora de l’esbarjo al carrer. La segona imatge representa la vida que portava un home adult en aquella època, tres situacions de la vida quotidiana d’un home grec. Per últim, el dibuix de la Sandra és molt més tendre, reflecteix l’amistat entre dos nens mentre s’entretenen amb un dels seus jocs.
    Sens dubte el dibuix que més m’ha agradat ha sigut el de la Chorouk, hi podem trobar mil detalls que narren la vida quotidiana dels nens en aquells temps.

11. Mariona Cava i Ruiz

Primer de tot, felicitar a les meves companyes per aquestes il·lustracions!! 🙂
    La primera imatge il·lustra el temps lliure dels infants. La segona imatge es pot observar la vida quotidiana d’un home adult grec i a l’última imatge pots veure l’amistat entre dos nens i com s’entretenien

12. Alba Zarcos

Bonum Diem!
    Els dibuixos estan molt ben fets i són molt bonics.
    Felicitacions!
    Ave!

13. abril gabutti

Xaipe!
    Quins dibuixos més ben aconseguits!
    El dibuix de la Chorouk em recorda a l’hora esbarjo, a l’escola, d’uns nens petits.
    El dibuix de l’Alèxia crec que representa tres activitats que solien fer els adults grecs.
    I per acabar, el dibuix de la Sandra il·lustra l’amistat de dos nens petits jugant al carrer, cosa que no s’ha perdut i no hem de perdre mai.