I tu, què ets: òmega, alfa o beta?

L’altre dia veient la televisió, em vaig adonar que en l’anunci publicitari de la maionesa de la marca “Ligeresa” fa servir referents clàssics, concretament fa referència a tres lletres de l’alfabet grec: Alfa Αα, Beta, Ββ i Òmega Ωω.

[youtube]http://youtu.be/Zx6FXDSvRnM [/youtube]

Nora Domingo
Grec 2n batx.

38 thoughts on “I tu, què ets: òmega, alfa o beta?

1. Laia Garcia Callariza

L’anunci hem sona molt divertit ja que jo abans era òmega, menjava moltíssim i no m’engreixava.
    Ara estic prima però m’identifico més amb el grup beta, que com diu el vídeo de una forma molt col·loquial, la dieta més igual ja que penso que cada dona és bonica com és, tant si fa dieta com si no.
    Em sembla molt divertit que s’utilitzi aquesta terminologia en anuncis de menjar.

2. Paula

Es un anuncio muy divertido, hace un buen juego con las palabras. Es una buena referencia para introducirse en el abecedario y en e mundo clásico.

3. Aida Gilbert

Si que és cert que havia vist aquest anunci i que sabia de l’existència de algunes lletres gregues, però no era conscient que s’utilitzaven i les teníem present tant dia a dia. M’ha semblat molt interessant aquest article! I ara per acabar d’arrodonir-ho m’agradaria afegir una rima personal:
    ” ‘Delta’ para escaparme de la dieta me voy a dar una vuelta.”

4. Brenda

Jo em considero beta ja que considero que no fa falta seguir una dieta i cadascú es com es, ets bonica tant si segueixes una dieta com si no la segueixes. Però la veritat es que sempre m’hauria agradat ser omega ja que són els que mengen i no s’engreixen. Perquè jo menjo molt i la veritat és que si que engreixo a si que crec que per una banda això de no engreixar perquè ets omega es una avantatge. La veritat es que aquest vídeo m’ha semblat molt interessant i m’agradaria saber una mica més sobre aquest tema.

5. Teresa Devesa i Monclús

Ostres, Aida, doncs si que podríem proposar-la per afegir-la al rap del Deka. que us ha agradat tant…

6. Carla Marín

Hem sembla un anunci molt ben pensat ja que utilitza lletres greuges i es un humor bastant bo y per a tots el públics. També hem sembla que el missatge que vol bonar es molt positiu per a la gebte que ho veu perque diu que het tens que estimar siguis com siguis i no per el cos que tinguis

7. Clara i Martí

Ja coneixiem aquest anunci i ens sembla molt divertit que juguin amb les lletres de l’ alfabet comparant-les amb l’ estat físic de les persones i mai ens havíem parat a pensar en que eren lletres gregues.

8. Arnau Lopez y Damian Cornejo

Que graciós! esta molt rebuscat i treballat, la veritat no és fàcil fer rimes amb les lletres de l’alfabet grec, amb aquest anunci et dones compte que la cultura clàssica esta a tot arreu.
    Havia vist l’anunci però mai m’he donat compte que feia referència a les lletres de l’alfabet grec : Alfa, Beta i Omega.

9. Lucía i Raúl

És un anunci bastant graciós, ja coneixiem la seva existència, però no ens haviem fixat en el joc de paraules que fa amb les lletres gregues. El missatge que dona és positiu perquè anima a la gent a estimar-se.

10. Sergi Peña Burgos

Mai havia vist aquest anunci pero m’ha semblat molt bo perque tè una relació que poca gent hauria vist encara que ho vegi jo m’identifico amb la omega.

11. Maria Martínez i Hèctor Fernàndez

Hem sembla un anunci molt ben pensat ja que utilitza lletres gregues i es molt graciós. No l’aviem vist mai i és molt curiós que encara les clàssiques perdurin fins i tot a la televisió. Té molt bon lloc de lletres.

12. JudithLópez

Acabo de entendra-ho ara, he vist diversos cops l’anunci però no m’en havia adonat d’aquesta referència clàssica que diuen i em sembla una bona manera de que perdurin les lletres greges.

13. Dayanna Guarnizo

Salve!!!
    La veritat havia vist aquest anunci, però no m’havia donat conta de la utilització de les lletres gregues hem sembla que és molt original i graciós!

14. Laia Pérez

Salve
    Mai habia vist aquest video i m’ha semblat molt ben treballat les rimes i graciós ja que la dona que fa l’anunci es la Silvia Abril i sempre em fa riure. A mi m’agradaria ser Omega, però crec que ara mateix sóc més Beta.
    Referent: la mayonesa ligeresa
    Referència: les lletres gregues alpha, beta i omega
    Relació: cada lletra representa el metabolisme de cada persona pero amb aquesta mayonesa es igual perque la vida no esta per comptar calories.