Tot un dia de teatre clàssic a Tarragona

El dia 26 d’Abril de 2012 els alumnes que cursen grec o llatí de quart d’ESO i primer i segon de batxillerat de l’institut Premià de Mar vam fer una sortida a l’auditori del Camp de Mart de Tarragona per assistir a una jornada juvenil de teatre grecollatí.

Primer vam veure una tràgedia grega d’Eurípides que es titulava Les Bacants. Després vam dinar i vam visitar la muralla. Per finalitzar la sortida vam tornar a l’amfiteatre per veure una comèdia llatina de Plaute que s’anomenava El soldat Fanfarró. Aquí podeu fer un tastet de la nostra sortida que va durar dotze hores, però que ens va agradar molt.

[vimeo]http://vimeo.com/41567651[/vimeo]

Paula Franco Semitiel, Eva Serrano Juaní
4t ESO Llatí

42 thoughts on “Tot un dia de teatre clàssic a Tarragona

1. irina

Em va agradar molt aquesta sortida, les dos obres em van agradar molt, en la primera obra, la tragedia, els actors van treballar molt bé, en la forma d’expresar-se, aquesta no era una obra fàcil de representr, mentre que l’altre, la comedia, va ser molt divertida i molt original. En la segona obra em vaig riure molt! Encara que vaig arribar cansada, em va agradar molt la sortida i crec que va ser una sortida que va valer la pena fer.

2. Andrea Balart

aquesta sortida em va agradar molt, tot i que al final vaig arribar força cansada a casa, però va valer la pena anar-hi, em van agradar molt totes dues obres, els actors ho van fer molt, s’expressaven molt bé. La segona obra la vaig trobar molt original, tot i que la primera obra també ho van fer molt bé i es van esforçar molt.

3. Ζικορα

Salve.

M’ho vaig passar molt bé al teatre de Tarragona veient les obres de Plaute i Eurípides. A mi em van agradar les dues, pero sobretot “Les Bacans”. La veritat és que em va sorprendra de lo bé que ho feien.

Vale.

4. Andrea Gómez

El vidio esttà molt be!
    Jo com molts més companys també m’ho vaig passar molt bé!!
    Ami la tragèdia nop em va agradar molt, em costaba seguir el fil de la obra per el llenguatge.. I la segona em va ageradar!! vaig riure molt haha!
    M’agraden molt les excursions d’aquest tipos, que estem amb companys d’altres classes, i amés estem tot el dia.

valee 😀

5. molina.rocio2012

Em va encantar l’excursió, de les dos obres la primera (Les bacants) com era una tragèdia era molt lenta i fins i tot va arribar a ser pesada, però a la sessió de la tarda amb la comèdia romana (El soldat fanfarró) vaig riure moltíssim! Aquesta si que em va encantar i la tornaria a veure mil i un cops! Felicitats a tots els actors i participants!

6. serna.marta2010

Salve!!!
    Quina excursió tan divertida i plena d’experiències. Em va encantar la veritat. Vaig passar un gran dia. Les obres estaven molt ben fetes i els actors semblaven professionals malgrat ser alumnes com nosaltres. Les bacants (tragèdia) va estar molt be però se’m va fer una mica pesada. En canvi El soldat fanfarró (comèdia) va estar molt be i va ser una obra molt divertida i entretinguda. Per cert, un video molt interessant.

Vale!!!

7. Cristina Ortiz

Hola! Els alumnes del Isaac Albeniz hi anirem a Tarragona el dia 6, quina emoció! Nosaltres no veurem ninguna obra de teatre, cosa que m’entristeix una mica, però podrem veure amb deteniment bastants edificis de l’època com l’aqüeducte, l’amfiteatre, el circ… i ja hem estudiat la seva història per a poder explicar-la allí.
    Esperem passar-ho bé i si ens toca fer algun article, que ens quede tan ben aconseguit com el vostre. El vídeo està molt bé! 🙂

8. Teresa Devesa i Monclús

Realment la Paula i l’Eva van deixar un bell testimoni d’aquesta sortida maratoniana amb representació inclosa. De moment, el reportatge de la sortida està previst que el facin també els de quart, però estic segura Tarragona és el lloc ideal perquè sorgeixin noves idees. Si féssim la sortida durant el festival de teatre, segurament no hi podríeu anar els de segon de batxillerat, perquè sol ser al tercer trimestre.

9. Pingback: Aracne fila i fila » Blog Archive » Medea al XVIII festival juvenil de teatre grecollatí de Catalunya a l’Hospitalet de Llobregat

10. Clara Serrano

Trobo que és una activitat molt interessant, jo estic disposada a anar!
    a veure si tenim sort i ens agafen 🙂

11. Marina Cañas

Trobo que és una idea molt bona això de fer una excursió tots els alumnes de llatí , poder anar al teatre de Tarragona a veure una obra de teatre grecollatina, compta amb mi Lida perquè trobo què és una idea molt interessant per saber més de les matèries.

Vale! 🙂

12. Maria Mayor

La veritat és que m’agradaria passar tot un dia en el teatre clàssic a Tarragona, ja que és una bona idea perquè és una activitat diferent a les dels dies normals a classe, també serà divertit i això fara que tinguem més interés per l’activitat. Jo dic que si a passar el dia en el teatre!

13. Arnau Lario

Ave!

A mi m’agradaria anar-hi, i, tot i que les tragèdies no em fan del tot el pes, tinc curiositat per veure l’obra de Plaute. El títol promet!
    Compta amb mi, Marga, i, si et cal, m’ofereixo com a guia, que ja tinc massa vista la Tarragona romana…

14. Ana Mª Falcón Durán

L’any passat vam anar un dia al teatre i em va semblar una activitat molt interessant i que m’agradaria tornar a fer, ja que tot i que no ho sembli s’aprenen moltes coses que ens poden facilitar l’assignatura i adquirir més coneixements.

Valete 🙂

15. Rebeca Barroso

Salve:)

Jo estic disposada a anar al teatre clàssic de Tarragona, ja que no he anat mai i tinc molta curiositat, a més considero que és una activitat diferent de les altres de classe i sembla divertit anar-hi.
    Vale!!!

16. Pingback: Eurípides | Literatura grega a escena

17. Pingback: Teatre clàssic amb l’Institut Premià de Mar | Cartellera de teatre clàssic a Barcelona

18. Pingback: Eurípides | Literatura grega a escena