Discipulorum Praesentationes

Els alumnes de quart de llatí ens presentem, després d’haver-nos inspirat en l’apunt Personalis charta i d’haver visualitzat i comentat Personalis charta audibilis anirem afegint en aquest widget de biblioteca la nostra presentació en llatí si volem que sigui pública:

22 thoughts on “Discipulorum Praesentationes

1. Victooor :)

Aquests povers m’han semblat molt originals
    En els tres hi han imatges realment divertides, i tots tenen un toc original.
    Podem veure com els tres povers son iguals però a la vegada diferents.
    M’han semblat molt originals
    Petons
    Victor!

2. Margalida Capellà Soler Post author

Tens tota la raó, Víctor: parteixen d’unes directrius comunes, però han sabut molt encertadament buscar el seu punt de creativitat personal. A veure, si la resta us animeu i en pengeu més.

3. Margalida Capellà Soler Post author

Feliciter, Victor! Tua Personalis Charta quoque mihi placet.

4. Margalida Capellà Soler Post author

Hannae, estàs irreconeixeble! Gràcies per voler compartir aquí el teu treball i les fotografies de la teva vida tal com ets.

5. Patricia

M’agrada molt el pover de la Georgina i la Hady, son uns treballs molt originals, i surten las dos realment molt maques. I el pover de la Hannae, m’encanta surt preciosa 😀
    Petons!

6. Anna Jimenez Corbalan

Salve Margalida !

M’ha agradat moltíssim fer els powers a classe perquè ha sigut molt divertit i interessant,
    Tots els powers estan molt bé, tots super originals.

VALE!!

7. victooor :)

El pover de la Anna m’ha semblat molt xulo, tenia fotos molt bones, i molt originals, les cuals m’han fet molta gracia. Penso que es un pover molt original i que no estaria malament que el penjes.
    El pove de la Estefania també m’ha semblat molt original, m’ha encantat la diapositiva de la seva posta de llarg, i penso que són uns bons Povers.
    petons!
    Victor 🙂

8. Anna Jimenez Corbalan

Salve Margalida !
    m’han agradat tots el powers
    els powers que em exposat, crec que an estat molt optime!;)

VALE!

9. Margalida Capellà Soler Post author

Estic contenta que us hagi agradat de fer aquesta activitat de presentació personal en llatí que també ens ha servit per conèixer-nos més (m’han impressionat la festa equatoriana de posada de llarg als quinze anys, les noies àrabs sense vel o la família nombrosa de l’Hady…). Les exposicions orals dels alumnes que no han penjat la seva Personalis Charta aquí, també han estat molt interessants.
    Al Facebook teniu com fer una bona presentació, és per al treball de recerca però pot ser per a qualsevol presentació en PowerPoint. Us deixo l’enllaç també aquí.
    Feliciter!

10. Margalida Capellà Soler Post author

En Randy finalment s’ha decidit a penjar la seva Personalis Charta i, fins i tot, hi ha afegit un vídeo del seu cantant preferit que es diu com ell! Bé, val més tard que mai!

11. Victooor :)

Salve Magistra, Salve Randy!
    Aquest pover m’ha semblat molt molt original en l’aspecte del video per exemple i en que no era com tots els povers.
    Penso que es mereix una bona nota 🙂
    Ave!

12. Hanae El Mouden

Salve! Lida! aquests powers són molt chulos i molt originals m’han agradat molt.

13. Anna Jimenez

Salve Margalida !

El power del Randy esta molt bé !
    es mes diferent i esta molt bé la presentació

felicitats Randy
    i a tots!

vale !!

14. Hady Camara

Salve Lida!
    M’ha encantat el power del Randy,l’he trobat molt original amb el video i tot!
    crec que ha fet un bon treball i com tu mateixa has dit val mes tard que mai.

vale!

15. Patricia

Salve Margalida!
    M’han agradat molt el power del Randy, es molt original, i ademes a posat molta informacio de ell. Esta molt ben fet.

Vale 🙂

16. Georgina Tur

Molt bé Randy!, i em sembla que m’anirè amb els teus germans a Nebraska i a Miami xdxd

Totes les presentacions ha estat super xulees!

17. molina.rocio2012

m’encanten les presentacions per saber els hobbies i la gràndaria de les famílies! Poden sortir coses realment curioses de debò!

18. Uxue Avilés

Salve!!!

M’han agradat molt aquests powerpoints, tots estan molt treballats. Espero també poder fer algun. Totes són molt curioses!

Salve!!

19. serna.marta2010

Es nota que hi ha un gran esforç darrera d’aquests powerpoints. Un gran treball.

20. Pingback: Praesentationes: una prova d’avaluació de llatí oral! | El Fil de les Clàssiques