7 thoughts on “Bring them back

1. Margalida Capellà Soler Post author

Amb quin humor s’ho prenen ja els grecs! A veure si la xarxa els ajuda, però sempre que traiem el tema a classe els alumnes ho veuen molt clar; però avui hem estat tot el dia a fora a Girona i demà celebrem la diada de Sant Jordi.

M’ha agradat molt sentir grec modern al bloc, ara que la Teresa ja ha començat les lliçons inicials més alumnes s’hi enganxaran!

2. Anna Salas Tarré

Deu ni do amb aquests grecs d’avui en dia! Estan ben bojos! Tot per fer veure amb una mica d’humor que volen recuperar allò que és seu!!!!
    Molt bo el vídeo, i com diu la Margalida fa gràcia veure grec modern al bloc!
    És bastant difícil!

3. Teresa Devesa i Monclús

Για σου, Joan, τί κάνεις;
    M’ha fet molta il·lusió retrobar-te al bloc amb aquest vídeo tan punyent sobre els marbres del Partenó. No vull ser pessimista, però si amb les olimpíades no es va aconseguir el retorn, cada vegada ho veig més llunyà i més amb la crisi econòmica hel·lènica. En fi, mai està de més continuar intentant-ho.
    Estaré pendent de noves aportacions teves des de Ses Illes…

4. Joan Llull Vives

Καλά,ευχαριστώ.
    Κι εγώ χάρηκα πολύ που έλαβα νέα απο σένα!
    Sí, la veritat és que és una injustícia tot això de l’espoli del Partenó. Hi ha un buit legal que sembla que no té solució.
    Jo també estic content de tenir contacte amb tu. Allò del “latineneso” va ser una cosa més aviat efímera.
    Fa prop d’un que estic immers en la traducció d’un llibre grec, bastant extens, de la primera meitat del s. XIX.
    Una abraçada.

5. Margalida Capellà Soler Post author

Quan l’acabis de traduir, Joan, ja ens el donaràs a conèixer!

6. Teresa Devesa i Monclús

I tant, Joan, ens encantaria donar la primícia de la publicació de la teva traducció. Tot un honor!
    Στο καλό!

7. Pingback: La restitució dels marbres del Partenó | Aracne fila i fila